rsagneskar Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 hei:) pr, dags dato har jeg LOGITECH z-2300 høytalere som jeg har vert velldig fornøyde med, med tanke på hvor billige dem var, men når man skrur opp volumet litt over halv lyd, så skurrer dem, som jeg ikke liker.. Har gjort det helt siden jeg fikk dem, kan det vere noe jeg kan gjør for og fikse det? jeg tenker heller på og kjøpe nye høytalere og beholde bassen, men hvilken høytalere anbefaler dere da? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det hørtes rart ut. Har du prøvd de på en anne PC for å sjekke om det skurrer der også? Har samme høytalerne, men aldri opplevd skurring, selv på veldig høy lyd med masse bass. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 har prøvd dem på en aen pc og, skurra der og, vet ikke om det var inbilning, men virka som man kunne spille høyere på den, uten att det skurra:S Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kan være mye som gir skurring, prøv å skru lyden på pcen litt ned, og skru lenger på volumkontrollen istedenfor. Ellers er det sant at det ikke skal så mye til før satelittene begynner å skurre på dette anlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå