Cowboystrekk Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Der jeg bor er de veldig reale sånn, jeg og en kompis var innom en klubb flere ganger uten at vi måtte betale og før vi hadde bestemt oss for om vi hadde lyst til å prøve oss i styrkeløft. I verste fall kan man jo stikke innom en klubb å betale for noen enkeltganger til teknikken sitter Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er det ikke slik at i de fleste treningssentere, så får man gratis veiledningstime der de hjelper til å sette opp et program og vise litt øvelser og teknikk ol? Fikk ihvertfall det selv. Skal ikke skryte av at programmet var så bra da, men det former man og tilpasser selv etterhvert som man får mer erfaring. Mye bra artikler og videoer på nettet som går ganske grunndig gjennom teknikk og hva folk vanligvis gjør feil ol. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Dropp sit-ups, det er en dårlig øvelse for korsrygg og nakke, og du trener kun magen statisk. Hold deg til planken. Og ikke stå i kjelleren hos farmoren din og løft vekter på den måten du tror er riktig, få faren din eller noen andre med peiling til å se over teknikken din. Selfølgelig skal jeg ha hjelp av pappa Tør ikke, er redd for å skade meg xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå