informasjon Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har brukt følgende kode for å maksimere et vindu: <script><!-- /* Channel Mode Window Opener Script- © Dynamic Drive (www.dynamicdrive.com) For full source code, installation instructions, 100's more DHTML scripts, and Terms Of Use, visit dynamicdrive.com */ function channel(){ window.open("../index.html","","channelmode,scrollbars") } //--> </script> <form> <input type="button" onClick="channel()" value="Open window"> </form> Det fungerer fint, for øverst på skjemen kan man få tak i knappen som reduserer vinduet til vanlig visningsmodus. Men hva i helv... er koden man bruker for å gå tilbake til vanlig visningsmodus igjen...? Lettere frustrert K Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har brukt følgende kode for å maksimere et vindu:<script><!-- /* Channel Mode Window Opener Script- © Dynamic Drive (www.dynamicdrive.com) For full source code, installation instructions, 100's more DHTML scripts, and Terms Of Use, visit dynamicdrive.com */ function channel(){ window.open("../index.html","","channelmode,scrollbars") } //--> </script> <form> <input type="button" onClick="channel()" value="Open window"> </form> Det fungerer fint, for øverst på skjemen kan man få tak i knappen som reduserer vinduet til vanlig visningsmodus. Men hva i helv... er koden man bruker for å gå tilbake til vanlig visningsmodus igjen...? Lettere frustrert K Se på dhtmlcentral.com. Der er det ett slikt script. Lenke til kommentar
informasjon Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Takker. Jeg fant det ikke etter en rask kikk, men jeg skal grave litt dypere når jeg får tid. Kult at scripten av forsiden til dhtmlcentral.com er lagt ut, forresten! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Fjern: /* Channel Mode Window Opener Script- © Dynamic Drive (www.dynamicdrive.com) For full source code, installation instructions, 100's more DHTML scripts, and Terms Of Use, visit dynamicdrive.com */ Har ikke noe og si men det ser på bare så mye bedre ut vis noen titter på kilden. :wink: Lenke til kommentar
informasjon Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Se på dhtmlcentral.com. Der er det ett slikt script. Jeg har virkelig lett på www.dhtmlcentral.com, men har ikke funnet den magiske koden som viser et vindu i normalmodus igjen (dvs med menylinje, standardknapper og adresselinje osv) etter at det har vært maksimert i channelmode. En slags switch mellom normalt og maksimert vindu. ------- PS: Takk for tips, _Ôrîon_ Jeg skal huske på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå