Mojo Pin Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei. Tenker på å bestille en sydenreise i starten av juni. Hvordan er askestatusen om dagen? Vil det være noe særlig risiko mtp at flyene kanskje vil stå igjen? Hvordan stiller forsikringsselskapene seg til hvis jeg bestiller, men ikke kommer meg avgårde? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er vel ingen som kan garantere for askesituasjonen i juni. Det er jo bare ett lite puff fra vulkanen på Island så er det jo like herlig igjen. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Nei, men det er helt sikkert noen som har kommet med spådommer om når vulkanen vil roe seg..(?) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Nei, men det er helt sikkert noen som har kommet med spådommer om når vulkanen vil roe seg..(?) Det ligger vel noe i utrykket spådom eller? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Bah. Jeg skal på ferie 20. Juni. Håper virkelig det ikke skjer noe mer før etter det. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Nei, men det er helt sikkert noen som har kommet med spådommer om når vulkanen vil roe seg..(?) Det ligger vel noe i utrykket spådom eller? Du vet at du ikke behøver å poste innlegg i denne tråden hvis du ikke er interessert i å hjelpe? Det kan da være at geologer eller andre med greie på vulkaner har kommet med uttalelser om hvorvidt det er sannsynelig at vi får nye utbrudd, nye askeskyer, osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå