AndersK_ Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg driver mye med og reziser bilder til hjemmesiden min, men nå er prøvetiden (90 dager) på det programmet jeg brukte før oppbrukt.. Noen som vet om noen gratis programmer som funker bra og kan resize jpg og gif bilder? Må seff være kvalitetskontroll Høy kvalitet/store filstørrelser <--> Lav kvalitet/småe filstørrelser Utover dette er det ingen flere krav.. Mvh. Anders! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Edit: Fysj og føy om serials. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Øh... Tror ikke moderatorene liker det innlegget ditt, RIP.. Er ikke helt sikker, men har hørt om noe GIMP eller noe, som egentlig er laget for Linux, men som er oversatt til Windows. Du kan jo prøve å søke i google. Lenke til kommentar
Snurre Sprett Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Prøv denne: http://www.imagemagick.org/ Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 denne posten er stengt hehe Fant et program for en god del måneder siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå