Bjørnli Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Gammelt bilde fra 2008 som jeg prøvde å redde og få noe ut av i lightroom Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Tok et par bilder av lillesøstra mi i dag Og et av meg selv. Lenke til kommentar
LASL Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Bjørnli: Likte bildet godt! Vignetteringen i hjørnene passet veldig bra, og komplementerte det svarte med hunden. Ole.e: Veldig fint miljøportrett. Ser veldig naturlig ut i uttrykket, likte det. Et fra Motorpsycho-konserten fra tidligere i mai: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Tok noen bilder i dag på en kano tur! Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Ole.e: Veldig fint miljøportrett. Ser veldig naturlig ut i uttrykket, likte det. Takker! Interessant perspektiv på bildet av trommisen. For noen måneder siden prøvde jeg å komme bak en trommis for å ta bilde av han under en konsert. Da greide jeg å falle bak scena med 5D og 17-40 rundt halsen (trodde jeg støtta meg til en vegg, men så var det bare et sceneteppe). Var vel over en meter ned, men landa trygt på ræva og kameraet holdt jeg fast i under hele fallet. Konklusjon: vær forsiktig. Sceneansvarlige fikk seg hvertfall en god latter Endret 29. mai 2010 av ole.e Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Et lite bilde tatt i kveld, bare for morro, bare for å slippe unna MGP. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Gikk en liten tur på Ølberg i dag. Holder på å redigere bildene nå, men her er ett av dem som er kjapt redigert, noe man ser ved steinene i midten av bildet: Endret 29. mai 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
LASL Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ole.e: Veldig fint miljøportrett. Ser veldig naturlig ut i uttrykket, likte det. Takker! Interessant perspektiv på bildet av trommisen. For noen måneder siden prøvde jeg å komme bak en trommis for å ta bilde av han under en konsert. Da greide jeg å falle bak scena med 5D og 17-40 rundt halsen (trodde jeg støtta meg til en vegg, men så var det bare et sceneteppe). Var vel over en meter ned, men landa trygt på ræva og kameraet holdt jeg fast i under hele fallet. Konklusjon: vær forsiktig. Sceneansvarlige fikk seg hvertfall en god latter Haha, det å være fotograf er definitiv en risikosport. Tar konsertbilder for Det Akademiske Kvarter i Bergen, og har i søken etter gode bilder av trommis ofte vært temmelig nære å rive ned mikrofonstativ/cymbaler, etc. Spørs om de ville vært så glad i meg da. Apropos trommiser, et bilde av trommeslageren i The Cubical: Lenke til kommentar
Sille Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Gikk en liten tur på Ølberg i dag. Ett av de bedre bildene jeg noensinne har sett. Utrolig flott! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Takker så mye! Her kom det en bølge som ikke ble så bra Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Absolutely not safe for work (for de som jobber på en søndag?) Lurer på om H&M hadde godtatt tilbakeleveringen av beltene om de hadde vist ? Oo Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg har prøvet meg litt på makro igjen. Tenkte makro og nærbilde hadde vært et fint tema for Junifesten, så jeg har snikstartet. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Petteram: Nydelig! Hvilket objektiv har du brukt? Evt annet utstyr? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Takker så mye! Fin serie! Petteram: Mye pent der Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Petteram: Nydelig! Hvilket objektiv har du brukt? Evt annet utstyr? Takk skal du ha:-) Bruker 50mm 1.8D med mellomringer og 105mm med og uten mellomringer. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Et lite bilde fra en sak i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå