Gå til innhold

Akambrukernes bilder - mai 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom Petter Dass museet den 16 mai.post-153404-1274729440,9387_thumb.jpg

Ikke dumt, er du fra Sandnessjøen/omegn? :)

Neida, :) Jeg og en kompis er på en måneds "safari" langs norskekysten. Reiste fra Troms 14 eller 15 mai, husker ikke helt. Laptop, Kamera med konverter for 12-220v, Lavvo og litt galskap er alt som trengs. Stikker helt sikkert innom på turen nordover igjen da vi stresset litt med å komme oss sørover pga fruktblomstringen i hardanger. :)

Lenke til kommentar

Neida, :) Jeg og en kompis er på en måneds "safari" langs norskekysten. Reiste fra Troms 14 eller 15 mai, husker ikke helt. Laptop, Kamera med konverter for 12-220v, Lavvo og litt galskap er alt som trengs. Stikker helt sikkert innom på turen nordover igjen da vi stresset litt med å komme oss sørover pga fruktblomstringen i hardanger. :)

Wow, neat! :)

Har dere en blogg eller? :D

Lenke til kommentar

Wow, neat! :)

Har dere en blogg eller? :D

Nei, rett og slett fordi vi reiser for vår egen del, :) samt litt tidspress med kjøring, og seff fotografering.

Lenke til kommentar

Send meg en PM på forumet med litt info dagen før dere antar å komme til Sandnessjøen, så tar vi en kaffe. :)

Lenke til kommentar

Send meg en PM på forumet med litt info dagen før dere antar å komme til Sandnessjøen, så tar vi en kaffe. :)

knallmorsomt, skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tok et par bilder av noe så spennende som et vannglass :)

Her er det som kom best ut =)

*bilde*

Stilig bilde, men det skulle vært svartere der det er mørkt. Er mulig det bare er skjermen min (den er ikke helt til å stole på akkurat nå) men det var veldig blåaktig.

Lenke til kommentar

Tok et par bilder av noe så spennende som et vannglass :)

Her er det som kom best ut =)

*bilde*

Stilig bilde, men det skulle vært svartere der det er mørkt. Er mulig det bare er skjermen min (den er ikke helt til å stole på akkurat nå) men det var veldig blåaktig.

Takk :)

Tror det kanskje er skjermen din :hmm: Hos meg synes det knapt at det er et blåskjær :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det er helt sikkert skjermen min. Det ser egentlig greit ut når jeg ser på denne:

post-145158-1274737422,3295_thumb.png

Tatt herfra

Får vel se mer på det i morgen. Har egentlig lite peil på kalibrering av skjerm. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...