*F* Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Tok et par bilder av bilen min i dag (Med Canon DIGITAL IXUS 110 IS) Dette er et lite utvalg av dem, mer her: http://sorforumet.com/viewtopic.php?f=58&t=264&start=20 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 iKenneth, Inc: De Sony-kameraene er skikkelig gode til å ta bilder av blomster, er de ikke? De er skikkelige gode, punktum! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 En liten serie fra meg ! Lenke til kommentar
brk Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Var innom Petter Dass museet den 16 mai. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Tok et par bilder av noe så spennende som et vannglass Her er det som kom best ut =) Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 A freakin´ beautiful mess.. FTFY Litt småtteri som har samla seg opp sida sist. Min far. Min lunsj. Min kusine sin konfirmasjon. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Enda ett av solnedgangen over Trondheim nå på onsdag. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Var innom Petter Dass museet den 16 mai. Ikke dumt, er du fra Sandnessjøen/omegn? Lenke til kommentar
brk Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Var innom Petter Dass museet den 16 mai. Ikke dumt, er du fra Sandnessjøen/omegn? Neida, Jeg og en kompis er på en måneds "safari" langs norskekysten. Reiste fra Troms 14 eller 15 mai, husker ikke helt. Laptop, Kamera med konverter for 12-220v, Lavvo og litt galskap er alt som trengs. Stikker helt sikkert innom på turen nordover igjen da vi stresset litt med å komme oss sørover pga fruktblomstringen i hardanger. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Neida, Jeg og en kompis er på en måneds "safari" langs norskekysten. Reiste fra Troms 14 eller 15 mai, husker ikke helt. Laptop, Kamera med konverter for 12-220v, Lavvo og litt galskap er alt som trengs. Stikker helt sikkert innom på turen nordover igjen da vi stresset litt med å komme oss sørover pga fruktblomstringen i hardanger. Wow, neat! Har dere en blogg eller? Lenke til kommentar
brk Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Neida, Jeg og en kompis er på en måneds "safari" langs norskekysten. Reiste fra Troms 14 eller 15 mai, husker ikke helt. Laptop, Kamera med konverter for 12-220v, Lavvo og litt galskap er alt som trengs. Stikker helt sikkert innom på turen nordover igjen da vi stresset litt med å komme oss sørover pga fruktblomstringen i hardanger. Wow, neat! Har dere en blogg eller? Nei, rett og slett fordi vi reiser for vår egen del, samt litt tidspress med kjøring, og seff fotografering. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Okei Hadde vært gøy å følge dere Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Var innom Petter Dass museet den 16 mai. Ikke dumt, er du fra Sandnessjøen/omegn? Neida, Jeg og en kompis er på en måneds "safari" langs norskekysten. Reiste fra Troms 14 eller 15 mai, husker ikke helt. Laptop, Kamera med konverter for 12-220v, Lavvo og litt galskap er alt som trengs. Stikker helt sikkert innom på turen nordover igjen da vi stresset litt med å komme oss sørover pga fruktblomstringen i hardanger. Send meg en PM på forumet med litt info dagen før dere antar å komme til Sandnessjøen, så tar vi en kaffe. Lenke til kommentar
brk Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Var innom Petter Dass museet den 16 mai. Ikke dumt, er du fra Sandnessjøen/omegn? Neida, Jeg og en kompis er på en måneds "safari" langs norskekysten. Reiste fra Troms 14 eller 15 mai, husker ikke helt. Laptop, Kamera med konverter for 12-220v, Lavvo og litt galskap er alt som trengs. Stikker helt sikkert innom på turen nordover igjen da vi stresset litt med å komme oss sørover pga fruktblomstringen i hardanger. Send meg en PM på forumet med litt info dagen før dere antar å komme til Sandnessjøen, så tar vi en kaffe. knallmorsomt, skal gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Tok et par bilder av noe så spennende som et vannglass Her er det som kom best ut =) *bilde* Stilig bilde, men det skulle vært svartere der det er mørkt. Er mulig det bare er skjermen min (den er ikke helt til å stole på akkurat nå) men det var veldig blåaktig. Lenke til kommentar
brk Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Enda et, litt lenger sørover, SF nærmere bestemt. Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Tok et par bilder av noe så spennende som et vannglass Her er det som kom best ut =) *bilde* Stilig bilde, men det skulle vært svartere der det er mørkt. Er mulig det bare er skjermen min (den er ikke helt til å stole på akkurat nå) men det var veldig blåaktig. Takk Tror det kanskje er skjermen din Hos meg synes det knapt at det er et blåskjær Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er helt sikkert skjermen min. Det ser egentlig greit ut når jeg ser på denne: Tatt herfra Får vel se mer på det i morgen. Har egentlig lite peil på kalibrering av skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå