cruelphotography Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Fra en brudesminke-greie http://blogg.cruelphotography.com Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Color me crazy. C-41 fremkalling er morro Bare så synd at noen av bildene er veldig ripete. PS CS5 og healing brush med content-aware hjelper litt. Endret 23. mai 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Pent vær og sommer - hva er da mer passende enn fire kuler håndlaget iskrem? Fra bunnen: Karamell, vanilje, kanel og sjokoladesorbet. Mmmmh... Exif: ISO 100, f/8, 1/125s, 50mm Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Euklid, hvor holder du egentlig til? Du er fra Tønsberg, men studerer eller noe i Trondheim? Har sett bilder, som du har postet, fra Havstein. Bodde 8 år i Karolinerveien, bare ett lite stykke fra Tyskekirkegården og Havstein Kirke. Bor i Bergen, hjemme er Tønsberg (Tolvsrød). Trondheim kan jeg ikke husket å ha postet bilder fra, men var der sist for et par uker siden, så det kan godt stemme. Pent bilde det der Euklid! Takk for det! Endret 23. mai 2010 av Euklid Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Konsert med Vassendgutane i går kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Konsert med Vassendgutane i går kveld. Kondolerer ( ) Men var flotte bilder da! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Kondolerer ( ) Men var flotte bilder da! Kondolerer er ordet Dvs. Med nok pils innabords, så er det sikkert en grei konsert. Men da hadde ikke bildene blitt så bra Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg var på tur i Trondheims-området på onsdag, med svigerfars ATV. Ble over 100km i løpet av dagen gitt. Ble ikke så altfor mange minneverdige bilder, men jeg har merket meg flere steder jeg skal tilbake til når jordene ikke er så gråbrune som idag, og alt generelt blir mer fargerikt. Endret 25. mai 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 nok av rust å ta bilde av i gamlebyen Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Denne krabaten forsøkte forgjeves å klatre ut av dammen D80, 35mm, f/1.8, ISO100 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ett til fra treffet igår A wooden door Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 fra en shoot jeg hadde for litt med denne jenta.. Leke indianer flere bilder fra shooten: blogg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Paraply er gøy når det regner.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Konsert med Vassendgutane i går kveld. Kondolerer ( ) Men var flotte bilder da! Kondolerer ( ) Men var flotte bilder da! Kondolerer er ordet Dvs. Med nok pils innabords, så er det sikkert en grei konsert. Men da hadde ikke bildene blitt så bra Takk, gutter. Må innrømme jeg ikke har noe i mot dem, fin festmusikk. En liten omskrivning av Granada: Det stende to fine dame, og ser på kor eg knipsa, eg har røyklagt heile plassn det e nummer før dæ klippa dei peika og dei sei, sjå kor kamera han ha ska me fer å høyre - om me får modelera Førr ei knipsa Pentax, nettopp det ekkje nåke flipp-flopp e slike lysboks e vel ha telezoom, med blender ja og blits på å vere stole a kommer daman i kø før å modellera elns Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Konsert med Vassendgutane i går kveld. Kondolerer ( ) Men var flotte bilder da! Kondolerer ( ) Men var flotte bilder da! Kondolerer er ordet Dvs. Med nok pils innabords, så er det sikkert en grei konsert. Men da hadde ikke bildene blitt så bra Takk, gutter. Må innrømme jeg ikke har noe i mot dem, fin festmusikk. Gutter? *kremt* Lenke til kommentar
runniz Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) fra en shoot jeg hadde for litt med denne jenta.. Leke indianer flere bilder fra shooten: blogg Spennende backdrops du har! Lille ...Lillahette?: Endret 23. mai 2010 av runniz Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Sibirske tigre Svær katt! Ser ut som om den til venstre snakker til den andre mens de går. Fint bilde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå