Fotofashion Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 stilig modell ole.. send hu til meg tok imot en kunde i dag 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ser for tiden ofte babyer som ligger og spenner ryggen i bro, men en babe i bro ble liksom noe annet. Pent! Bareanton: Første så ut som om den kostet litt - bra fanget. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 3 bilder fra samme plassen i dag: Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Våren har så smått kommet på sørvestlandet, og blomstene har dukket opp. Fikk krøpet litt rundt på bakken og knipset litt hvitveis i skogen idag. Canon 10D Sigma 17-70 DG macro f/11 1/350 Sek Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 10D? Bruker ikke det film? Pent bilde. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 10D? Bruker ikke det film? Nei,10D kan du ikke filme med Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg har gått nattevakt på en båthavn Og da blei det litt morgensol, nattbilder og blåtimebilder Moss by Scandi Acergy henter kabel En stund før solen går opp, var på siste vaktrunde Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 10D? Bruker ikke det film? Nei,10D kan du ikke filme med Tror Simon mener film, som filmrull i kameraet. Ikke digital lagring. Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Årets første bad Endret 2. juli 2010 av Gapatrosten Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hehe, vet ikke om jeg ville ha trodd på at vannet var spesielt varmt Her er ett lite bilde fra meg 2 Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) 10D? Bruker ikke det film? Nei,10D kan du ikke filme med Tror Simon mener film, som filmrull i kameraet. Ikke digital lagring. Tsk, tsk! Man skal ikke kimse av gårsdagens(forrige ukes) teknologi! Min gode far gliste godt i barten når jeg nevnte at kameraet mitt ble hånet på fotoforum! Jeg overtok kameraet etter hans nye innkjøp (5d,7D), så man kan da ikke klage på gratis utstyr! Det blir nok nytt kamera etter hvert! Mest på grunn av at skuddtakten på 10D er som en muskedunder etter å ha prøvd 7D en periode. Edit: Dobbelpost, i en og samme post.. strange. Endret 3. mai 2010 av Bjoern- Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 10D er da trossalt ikke så ille, samme årgang som Powershot G5 som mine to bilder i tråden er tatt med. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Her er ett lite bilde fra meg Faktisk et av de beste helfigur portrettene her på lenge,tidløs positur med en nydelig lyssetting. Den får en + av meg Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Tsk, tsk! Man skal ikke kimse av gårsdagens(forrige ukes) teknologi! Min gode far gliste godt i barten når jeg nevnte at kameraet mitt ble hånet på fotoforum! Jeg overtok kameraet etter hans nye innkjøp (5d,7D), så man kan da ikke klage på gratis utstyr! Det blir nok nytt kamera etter hvert! Mest på grunn av at skuddtakten på 10D er som en muskedunder etter å ha prøvd 7D en periode. Edit: Dobbelpost, i en og samme post.. strange. Mitt innlegg var en videreutvikling på Simon sitt "ironiske" innlegg 10D banker fortsatt mange nyere dslr på fargestøy og dynamikk. En av de bedre fotografene her bruker/brukte 20D. Endret 3. mai 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg var i aller høyeste grad ironisk. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva er galt med 20D? Har samme pixeltetthet på begge kameraene mine, jeg. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Selvportrett først. Og så stakk jeg og en kompis for å scoute location uti skauen. PS. Blitsaggregat er tungt å bære på. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Et bilde tatt på avslutningsturen vår på LFHS Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Tester 5D Mk2 så nå er jeg canpen Lenke til kommentar
nortonx Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Skal vi se om vi kommer til imellom han glamour-fotografen over her.. :-D Her er et par fra forrige uke... Litt "fashion-inspirert" for en gangs skyld... Mange flere i bloggen ;-) Endret 4. mai 2010 av nortonx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå