ventle Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvor lang brennvidde trenger man for å fotografere fulger? Denne tillitsfulle og nysgjerrige karen er fanget på 28mm, uten behov for å croppe i etterkant... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Endelig Ingardj! Flott å ha deg tilbake med dine fantastiske bilder! Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvor mye redigering ligger bak disse fantastiske makrobildene din? Fargene blir vell ikke slik av seg selv? Lyst til å kjøpe meg en 105/2.8VR for det ser så fantastisk morsomt ut! Har dog bestilt meg 52mm-filterringer slik at jeg kan snu min 50/1.8D Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ingardj: Nice, nesten som et vårtegn når du begynner å poste bilder igjen. Hvor lang brennvidde trenger man for å fotografere fulger? Denne tillitsfulle og nysgjerrige karen er fanget på 28mm, uten behov for å croppe i etterkant... Fantastisk! Viser vel bare at brennvidde ikke er alt bestandig. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ingardj, de bildene er som rett ut av et eventyr. Nydelig! Årets første dag med grilling i Frognerparken. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Endelig Ingardj! Flott å ha deg tilbake med dine fantastiske bilder! Ingardj: Nice, nesten som et vårtegn når du begynner å poste bilder igjen. Hvor lang brennvidde trenger man for å fotografere fulger? Denne tillitsfulle og nysgjerrige karen er fanget på 28mm, uten behov for å croppe i etterkant... Fantastisk! Viser vel bare at brennvidde ikke er alt bestandig. Ingardj, de bildene er som rett ut av et eventyr. Nydelig! Årets første dag med grilling i Frognerparken. Takk! Hvor mye redigering ligger bak disse fantastiske makrobildene din? Fargene blir vell ikke slik av seg selv? Lyst til å kjøpe meg en 105/2.8VR for det ser så fantastisk morsomt ut! Har dog bestilt meg 52mm-filterringer slik at jeg kan snu min 50/1.8D Det ligger litt arbeid i PS, og det starternesten altid med å lysne bilde ganske mye i RAW-konvertereren i PS. Ellers det litt jobbing med farger og hvitbalanse. Noen ganger blir det mer enn andre. Men det er lyset som er 100% avgjørende. Jeg har brukt 50mm macro litt i det siste, men det blir en alt for kort nærgrense. Lettere med lengre objektiver.. VR tror jeg er digg. Skulle ønske Sigma kom med OS på deres 150mm.. Hadde hjulpet ganske ofte. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) @IngardJ: Har riktig nok ikke råd til en 105 eller 85mm makro fra Nikon, men har sinnsykt lyst på for blir så jævlig facinert! Er veldig glad i lyse bilder selv, men får det ikke heeelt til føler jeg. Du kan ikke sende meg en hires-versjon av det bilde i midten på epost slik at jeg kan bruke det som wallpaper vell? [email protected] Watermarking er lov Endret 21. mai 2010 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Her: ingardjensen.com/TEMP/_MG_2330_red_LARGE.jpg Du får croppe og skarpe opp selv.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 21. mai Noen har definitivt flyttet inn! Hva det er for noe aner jeg ikke, men det er ikke særlig sjarmerende. Mr. Mus har nå begynt å gå mer og mer i ett med resten av naturens vrakgods nede på bakken. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Er det som stikker ut av musa ett levende vesen? Forsatt veldig fasinerende greier dette her Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Som trønder i Bergen MÅ jeg bare (selv om fotballinteressen min er på et historisk lavmål)... Ute av cupen: Videre i cupen: Fredag ettermiddag på fjellet var uansett flott, uavhengig av siste tids fotballresultat ( ). Det er bare en kvarters tid gange mellom utsiktspunktene, nydelig turterreng. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Er det som stikker ut av musa ett levende vesen? Jepp! Jeg tror det er det samme krypet som stakk ut av munnen hans 19. mai, men jeg er ikke helt sikker, for dette ser litt anderledes ut. Skulle gjerne klart å identifisere krypet. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) En liten teaser - jeg kan også ta bilder av blomster! D700, Canon 18-55 "Submarine Edition", brennvidde: tja, blender: på sett og vis, lukkertid 1/25 (glemte meg litt, gitt!) For de uinvidde - Canon 18-55 Submarine Edition har en litt spesiell produksjonsmåte: http://www.youtube.com/watch?v=nHErHLbkX3o Endret 21. mai 2010 av Anew Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Litt småskeptisk! Feige lag! 100 sauer mot 1 hund... Eg stikk heller av! (som vanleg) Vis du oppfører deg kan du få lufte på meg... Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jepp! Jeg tror det er det samme krypet som stakk ut av munnen hans 19. mai, men jeg er ikke helt sikker, for dette ser litt anderledes ut. Skulle gjerne klart å identifisere krypet. Det som kryper inn i munnen vil jeg tippe er en kortvingebille (Staphylinidae). Om det er det som stikker ut av magen på musa er godt mulig. Syns du bør dra ut vedkommende om du ser den neste gang. Det hadde nok jeg gjort 2 Syns det ser ut som en muldvarp jeg i miniatyr, kan du jo lage en ny versjon av "Redd Joppe – død eller levende" Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Fra en shoot i går :=9 http://blogg.cruelphotography.com Lenke til kommentar
TGB Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Et fra 17. mai jeg hadde helt glemt å importere fra CF-kortet Endret 22. mai 2010 av TGB Lenke til kommentar
swahili Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Litt prøving med hdr. 3 bilder med 0 +2 og -2. Satt sammen i cs5 sin nye hdr pro. Litt mye blått kansje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå