nietsoj100 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg har lastet ned market enabler men får ikke tilgang til paid apps alikevel. Når jeg går inn i Market enabler og trykker på "fake this provider now" får jeg beskjed" we have a problem houston" og jeg får bare de vanlig appsene opp. Noen som har noe tips til hvordan jeg får dette til og virke?Jeg har ikke rootet tlf og har heller ingen planer om å gjøre det.Mister man ikke garantien da? Og kan man risikere og ødelegge telefonene med det? Lenke til kommentar
mroek Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Market enabler fungerer kun på rootede telefoner. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Og kan man risikere og ødelegge telefonene med det? Det er vel forbundet med en viss risiko.... Lenke til kommentar
mroek Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Litt mer utfyllende: Du kan få tak i betalte applikasjoner via andre metoder også: 1: Noen ganger selger utvikler direkte fra egen nettside. 2: Noen apps finnes på det alternative markedet SlideMe. Dette markedet er åpent for alle. 3: Du kan kjøpe et utenlandsk sim-kort som du bruker midlertidig for å kjøpe apps i det ordinære markedet. Typisk brukes utenlandske kontantkort uten penger på. Du kobler da opp via WiFi. 4: Det er også mulig å kjøpe apps i en emulator fra PCen din. Du må da selv kopiere programmet ut fra emulatoren og over til telefonen din. Endret 1. mai 2010 av mroek Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Ok, var det jeg regnet med at jeg måtte roote tlf for og få market enabler til og fungere. Takk for de andre tipsene, skal testes ut i kveld!! Lenke til kommentar
osmano Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 3: Du kan kjøpe et utenlandsk sim-kort som du bruker midlertidig for å kjøpe apps i det ordinære markedet. Typisk brukes utenlandske kontantkort uten penger på. Du kobler da opp via WiFi. Hvordan kan man få tak i et slikt kort? Lenke til kommentar
carwin Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvordan kan man få tak i et slikt kort? Ebay. Sikkert mulig å få det billigere, men jeg kan iallefall anbefale denne selgeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå