randombob Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hallo! Hvordan skal man drikke en såkalt "tyrker"? Flasken er firkantet og halvfull med noe som ser ut som olje:D Mange har sagt det er digg, men hvordan drikker man det? Skal man blande det ut med sprit, eller bare drikke det rent? Mvh meg Lenke til kommentar
randombob Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 nice, så trenger ikke å blande ut med noe sprit eller noen ting?! Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Nope, bare å helle innpå. Hehe! MEN - vær litt forsiktig, plutselig smeller det noe helt jævlig!!! Lenke til kommentar
randombob Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 haha damn! når jeg er først går på fest, blir jeg skikkelig wasted noen ganger :S Så du anbefaler ikke hele halvflasken på meg ? PS: Veit du hvor mye en average wax boks til håret koster? ^^ Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Vet jo ikke hvor mye du tåler til vanlig, men vær litt forsiktig bare... Typen min bruker voks så jeg burde vel vist, men det er han som handler det inn, så jeg vet ikke. Desverre. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er en sånn du har? http://dk.airshoppen.com/Images/Image.aspx?ItemNo=1049 Denne drikker du reint. Smaker tyrkisk peber naturligvis. Er flasken bare halvfull? Er den blitt åpnet før? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvis du har kjøpt den halvfull i butikken så er det vel lakriskonsentrat eller hva det kalles. Da må du fylle på sprit selv (helst vodka) før det kan drikkes. Det står vel da på flasken hvordan blandingsforhold du må ha. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Trodde du hadde kjøpt tyrker'n på polet jeg... Håper du leste på flaska før du drakk, hvis ikke hadde du vel en kjedelig fest i går...? Sorry!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå