Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer ikke å stole på kjæresten min når hun drikker..

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvordan jeg skal starte denne tråden, men kan jo begynne med at jeg ikke klarer å stole på jenta mi når hun er ute og drikker.

Jeg har en slik jobb at jeg blir fraværende 6 måneder i året, noe som ikke er mye å gjøre med.

Uansett, får så ufattelig vondt inni meg når hun skal ut å drikke, blir fyllt av redsel og usikkerhet. Innerst inne vil jeg stole på henne fullt ut, men hun har gjort så mye rart i fylla og dummet seg ut 95% av gangene.

Jeg skulle ønske jeg ikke var så usikker på henne, for innerst inne vet jeg at jeg elsker denne personen, men likevel så er det fortiden hennes i fylla som plager meg. I natt drømte jeg at hun var utro, jeg tenker jo for meg selv at hun ikke har vært det :) men likevel så er det et godt tegn på usikkerheten.

Et par av hendelsene i fortiden som har gjort meg usikker på henne når hun er ute å drikker er jo at de 2 første gangene hun hadde sex, var ONS i fylla. Hun har sagt at hun angrer veldig på det, helt greit for meg, men selv om hun angrer gjør ho dumme ting. Rett før vi ble sammen og vi "holdt fortsatt på" så var vi begge ute på fylla, eller, hun var ute og jeg var ute, men jeg var edru siden jeg kjørte. Endte da opp med at hun fant seg en annen som diltet etter henne og hun gikk med på det. Hun kysset meg flere ganger og forsikret meg om at han bare var en venn, men likevel endte de opp på dansegulvet og kysset sammen. Senere løy hun til meg om hvor de skulle og så ble han med henne hjem. Men det skjedde ikke noe mer der og hun angrer mer enn noe annet på det, det har jeg forsikret meg om.

Jeg er 18, hun er 17. Vært sammen i 2 mnd men kjent og likt hverandre i over et år..

Noen innspill? Denne usikkerheten holder på å ta knekken på meg.. :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er fanget med andre ord. Er vanskelig å gi råd til noen som er så forelska som du er. Har vært i et sånt forhold selv og det gikk i dass for å si det enkelt. Det dukka opp "hemmeligheter" hele tida og etterhvert som disse blir avslørt, blir man rett og slett lei. Jenter som er glad i deg kysser ikke andre gutter på byen uansett hvor fulle de er. Tenk litt på det.

Min personlige mening er at dere er altfor unge og har vært altfor kort tid sammen til å ha et 6 måneder på, 6 måneder av forhold. Man må ha roet seg ned litt før man er istand til å dyrke et sånt forhold.

Endret av kimosabi
Lenke til kommentar

Enig med Kimosabi. Hvis jenta virkelig er glad i deg, så skal ikke sånt forekomme uansett hva. At du er så usikker som du er, hjelper ihvertfall ikke på saken. Som Kimosabi nevner, så er dere også unge, og å ha et 6 måneder av/på forhold er nok for tidlig. Ihvertfall hvis hun er sånn som du beskriver. Det er derimot ikke lett når du er så forelska som du er.

Lenke til kommentar
Gjest jordan

Nå er jeg virkelig uenig i påstandene om at en ikke kysser en annen når man er glad i en. Bullshit i helvete. Når man er full gjør man mye rart som man angrer huden av seg på. Man er lett bytte når man får litt for mye innabords. Slik er det bare. Det beste e la være å drikke.

Jeg sporet vist helt av nå men måtte bare kommentere de dumme påstandene.

Lenke til kommentar

Nå er jeg virkelig uenig i påstandene om at en ikke kysser en annen når man er glad i en. Bullshit i helvete. Når man er full gjør man mye rart som man angrer huden av seg på. Man er lett bytte når man får litt for mye innabords. Slik er det bare. Det beste e la være å drikke.

Bare fordi du er et lett bytte betyr ikke at andre er det.

til TS: Ta en ordentlig samtale sammen med jenta di. Si hva du føler og la henne få vite grensene dine. Forhåpentligvis er det nok bare du som bekymrer deg for mye ;)

Lenke til kommentar
Gjest jordan

Bare fordi du er et lett bytte betyr ikke at andre er det.

til TS: Ta en ordentlig samtale sammen med jenta di. Si hva du føler og la henne få vite grensene dine. Forhåpentligvis er det nok bare du som bekymrer deg for mye ;)

Jeg? har sett mye rart og hørt mange triste historier, og ikke minst tilgitt gang på gang og gjør det fremdeles. Dum og naiv? Tja, men det får så være. Er totalt avholdenede jeg da :cool:

Lenke til kommentar

Din mening og det er selvfølgelig helt greit at du mener det. Du kjenner kansje ikke så mange mennesker med integritet du eller?

Lenke til kommentar
Gjest jordan

Din mening og det er selvfølgelig helt greit at du mener det. Du kjenner kansje ikke så mange mennesker med integritet du eller?

Å joda det gjør jeg, heldigvis flere av dem enn det motsatte.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at hun ikke liker deg, men jeg tror nok at hvis hun fult ut hadde respektert deg - så hadde hun latt vær å drikke seg full. Hun sier at hun angrer på de tingene hun gjør når hun er i fylla - men drikker seg fortsatt full. For meg så kan det nesten virke som hun drikker seg full med vilje for å kunne gjøre slike ting. Nå snakker jeg rett fra leveren, men det var den første tanken som slo meg når jeg leste innlegget ditt trådstarter.

Hvis du ikke har gjort det allerede, så får du nesten ta dette opp med kjæresten din. Fortelle henne at du ikke er komfortabel med at hun er full. Gjerne si at hun gjerne kan drikke - men unngå å bli full. Forøvrig så må jeg si meg enig med kimosabi. Dere er såpass unge, og en vil gjerne oppleve mye. Et 6 månender på og 6 månender av forhold bør du nok egentlig vente med til du er litt eldre. Det er faktisk ett halvt år vi snakker om. Har personlig hatt ett lignende forhold - og det gikk bra en stund, men det hele endte opp med at vi slo opp.

Men lykke til. Forstår at det er en kjip situasjon. Håper dere finner en eller annen løsning på det.

Lenke til kommentar
Gjest vindu

Vet ikke helt hvordan jeg skal starte denne tråden, men kan jo begynne med at jeg ikke klarer å stole på jenta mi når hun er ute og drikker.

Jeg har en slik jobb at jeg blir fraværende 6 måneder i året, noe som ikke er mye å gjøre med.

Uansett, får så ufattelig vondt inni meg når hun skal ut å drikke, blir fyllt av redsel og usikkerhet. Innerst inne vil jeg stole på henne fullt ut, men hun har gjort så mye rart i fylla og dummet seg ut 95% av gangene.

Jeg skulle ønske jeg ikke var så usikker på henne, for innerst inne vet jeg at jeg elsker denne personen, men likevel så er det fortiden hennes i fylla som plager meg. I natt drømte jeg at hun var utro, jeg tenker jo for meg selv at hun ikke har vært det :) men likevel så er det et godt tegn på usikkerheten.

Et par av hendelsene i fortiden som har gjort meg usikker på henne når hun er ute å drikker er jo at de 2 første gangene hun hadde sex, var ONS i fylla. Hun har sagt at hun angrer veldig på det, helt greit for meg, men selv om hun angrer gjør ho dumme ting. Rett før vi ble sammen og vi "holdt fortsatt på" så var vi begge ute på fylla, eller, hun var ute og jeg var ute, men jeg var edru siden jeg kjørte. Endte da opp med at hun fant seg en annen som diltet etter henne og hun gikk med på det. Hun kysset meg flere ganger og forsikret meg om at han bare var en venn, men likevel endte de opp på dansegulvet og kysset sammen. Senere løy hun til meg om hvor de skulle og så ble han med henne hjem. Men det skjedde ikke noe mer der og hun angrer mer enn noe annet på det, det har jeg forsikret meg om.

Jeg er 18, hun er 17. Vært sammen i 2 mnd men kjent og likt hverandre i over et år..

Noen innspill? Denne usikkerheten holder på å ta knekken på meg.. :wallbash:

Alle er vel litt beskymret når dama drar ut å drikker. Men hvis jeg hadde opplevd at dama mi har klina med en annen fyr i fylla, og fyrn ble med henne hjem, å hun lyver meg i tryne om det.. Da hadde jeg åpna kjeften, henta tingene mine å flyd ut hullet så fort som mulig.

Det ska da være grenser...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...