Rolfemann Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Møt Lill-Beate Nymoen (25), vinneren av Spillverkets spilldesignkonkurranse 2010. Se videoen Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er em vidreføring av pokemon ja:P Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Først og fremst, gratulerer og fine tegninger. Men har tek.no leia inn "fortellere" fra nrk? hihi Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Buh! Alle nevner pokemon.. lol sorry var bare jeg som hadde hetta når jeg skulle fortelle, det er mer som Zoo tycoon ^^ her er konseptet forklart med masse ord: >>>Trykk her for å lese<<< Takk skal du ha forresten Alec Endret 3. mai 2010 av Aeris Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Uansett om det var et "pokemon spill" så er det jo det jeg har drømt om. Et litt mer "voksent" opplegg. Pokemon er for de minste, men med et genialt spillersystem. Derfor digger jeg pokemon men hater figurene/animasjonene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg