HelloKjersti Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Vinner av spilldesignkonkurransen har all grunn til å smile. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Gratulerer Lill-Beate! Håper det blir noe ut av spillet, og at det ikke tar for lang tid til vi får spille de! Endret 1. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Gratulerer så mye! Håper vi får får se konseptet ditt i butikkhyllene om noen år. Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Gratulerer så mye! Konsepttegningene dine er fantastiske så du fortjente dette virkelig Lenke til kommentar
LarsHelgemo Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Du får ha gratulerer med seieren! Håper du får et trivelig år ved idefagskolen i tønsberg. Nå har jeg allerede kommet inn på Noroff, så det er ikke et SÅ stort nederlag. Ønsker deg lykke til videre! Lenke til kommentar
sandwitch Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Dette fortjente du virkelig Lill!! Supert! Er så stolt og glad og alt mulig! Yaaaaaaaay! Skål! *tømme et glass med cola* Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Gratulerer så masse og lykke til! Lenke til kommentar
Siselka Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Gratulerer med seieren Lykke til på Idefagskolen! Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Fantastisk, Lill! Dette fortjente du virkelig! Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Yay tusen takk!!!!! IP! T_T Må si jeg har dårlig samvittighet for alle de andre som også sendte inn bidrag, da. Var kjempe fine ideer og tegninger dere sendte inn også! Ip, flaut å stå foran kamera... Stresset ekstremt mye Men det er sikkert tydelig både på bildene også Menne tusen takk da!! Har veldig lyst til å vidreutvikle dette på 3D design linja der borte nå ^_^ Endret 1. mai 2010 av Aeris Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Gotta catch 'em all? Håper du får et fint år! Endret 1. mai 2010 av dabear Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Haha, ja høres kanskje litt sånn ut >_> lol, fikk litt hetta under intervjuet. Men ja, er nok mer baset på litt eldre målgruppe enn det du refererer fra hehe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Alle vet at narkoleptisk dovendyr hvis største fiende er apekatter som må bekjempes med egenproduserte bæsjeprosjektiler er ideen som burde ha vunnet. Jeg hadde så jævlig kjøpt det spillet. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Gratulerer Lill, men jeg synes denne konkurransen var for rigget. Synes det er ekstremt urettferdig at de med best skills i å tegne skal gå av med seieren. Alle skulle ha hatt lik sjans, og ideen skulle vinne, ikke hvor flink en person er til å tegne. Note: jeg var ikke med i konkurransen Lenke til kommentar
henningbirkeland Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 iNeo. For å gi deg svar på din kommentar. Jeg kan nevne at Lill-Beate var allerede blant toppkandidatene før tegningene kom inn fordi ideen var orginal og annerledes. Første premien i denne konkurransen var et år på et designstudie og derfor så vi også for oss at det var en stor fordel at vinneren hadde artistiske evner. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ser ikke på det som noe negativt at vinneren utviser gode og relevante egenskaper, det må da bare være en fin pluss? Gratulerer så mye, får håpe du tar vare på muligheten. Bra å se en slik entusiasme, det håper jeg smitter over i eventuelle sluttprodukt. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 iNeo: I filmverdenen finnes det knapt noe som er originalt. Alt er inspirert av "noe". Det er derfor utførelsen som teller desidert mest, og er selve kilden til hva vi gjerne kan kalle kreativitet. Og det har Aeris fått fram så det holder. Kjempefint arbeid og du gjorde det meget godt på intervju. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg