vikingkylling Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 De siste årene har det stadig kommet nye spill med Sonic, og de aller fleste suger. Varulv-Sonic, Sort Ridder Sonic, Shadow osv er alle idiotiske varianter ingen liker. De aller fleste er enig i at Sonic er best nå det er 2D og toppfart hele veien. Start på en side av skjermen, fly gjennom brettet så raskt at man ikke ser hva som egentlig foregår og kom i mål. Joda, det er moro så det holder. Men her om dagen fikk Jeg Sonic Collection til DS med de fire første spillene i serien. (Sonic 1 - 3 og Sonic & Knuckles). Det jeg la merke til er at allerede i det aller første spillet tar det ikke lang tid før vi må ut på plattformer, gjennom trange korridorer og så videre. Jeg er i slutten av den andre verden (dvs level 6), og jeg må ta det veldig mye med ro hele veien. På mange måter er det en tradisjonelt plattformspill alá Super Mario. Han løper raskere enn den feite rørleggeren når han har plass til det, men det er faktisk ikke så ofte som man kan tro. Hvorfor er det så få som nevner det? Om de nye spillene er kjedelige fordi de ikke er raske nok, hvorfor overser man de gamle spillene som også tar det med ro? De tre første er av de fleste i tillegg regnet som de beste i serien? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Personleg synast eg spela er kjedelige og på eit nivå godt under bla. Super Mario når du beveger deg sakte, men så snart du får opp tempoet er spela betydeleg meir underhaldande. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jeg gleder meg selvsagt til Super Mario Galaxy 2, men strengt tatt synes jeg han tar seg selv altfor seriøst. Noen som husker Giana Sisters? Den offisielle forklaringen hvorfor Nintendo saksøkte dem er fordi det var for likt, men en bedre teori er at de ikke ville ha en konkurrent. Hva hadde skjedd om Giana Sisters fikk leve, og folk likte dem bedre en Mario og Luigi? Da ville nok Nintendo ha slitt en del. Se for eksempel på Sonic. Han ble skapt for å være en utfordrer til Mario. Nå for tiden lager Sega lite hardware (selv om det går rykter om en ny konsoll fra dem sent i år eller til neste år. Dreamcast 2 har for eksempel en egen facebook-side med statusen "it's thinking...") og fokuserer mest på spill. Og selve maskotten deres? Sist sett hos Nintendo sammen med Mario... If you can't beat them, join them... Men det blir litt off-topic. Jeg digger Sonic på maks fart, men jeg har ingenting imot sakte fart heller. Full fart hele tiden ville fort blitt kjedelig og ensformig. Endret 1. mai 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå