Skrujernet Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kates party er drit bra. Synd at alle måtte ødelegge den med for mange grupper -.- Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hva faen er ";PpPpP;pPP"? alle blir jo medlemmer i grupper med det på slutten. skjønner ikke noe jeg. Hva er det med folk og bli sure fordi de ikke forstår grupper i kategorien "Internhumor"? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvor uttrykker jj_89 at han er sur, ArilC? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 lol, nei. er ikke sur. bare forvirra. bannskap var et tegn på frustrasjon over egen uvitenhet. ^^ Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) ArilC tycker jj_89 är sur, men så är han inte det ;PpPppPpPPp Okay, fail. Endret 1. mai 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 ligner mer på trollface spør du meg.. http://knowyourmeme.com/memes/trollface-coolface-problem Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Chris9 är fail... men sä är hän rätt ;PppPpPpPpp Lenke til kommentar
nnys Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tjejen ringer: "Vad gör du?" "Tänker på dig", Så spelar man COD ;PppPpPppP 3 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Farsan ringer "Vad gör du?" "lekser" så är man på Kate's Birthday :pPpPpPpP Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg blir helt forvirrra jeg. Skjønner ikke helt sammengengen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Alt som er morsomt på Facebook blir instant utvannet. 1 Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Synes mange var bra i starten, men er litt lei av dem nå. Noen grupper jeg har blitt med i: 50cent: "I take you to the candyshop", så har man godisförbud ;pPPppPp Ribéry ringer h*ran: "myndig?" "Ja" så är hon inte det, synd Franck ;PpPPpP Satan ringer: "kan jag få din själ?" "javisst" Så är man ginger ;PP;pP;Pp 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg klarer virkelig ikke å se humoren Lenke til kommentar
luremuz Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Haha, dette ble faktisk litt artig Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg ble med i en sånn gruppe og så ble plutselig alle 4chanfolkene på facebook med i gruppene og så ble det in over hele landet. Jævla hipsters som hermer etter meg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Synes mange var bra i starten, men er litt lei av dem nå. Noen grupper jeg har blitt med i: 50cent: "I take you to the candyshop", så har man godisförbud ;pPPppPp Ribéry ringer h*ran: "myndig?" "Ja" så är hon inte det, synd Franck ;PpPPpP Satan ringer: "kan jag få din själ?" "javisst" Så är man ginger ;PP;pP;Pp Hahahahaha :!: Spesielt den siste. Hysterisk morsom, for en eller annen grunn! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Synes mange var bra i starten, men er litt lei av dem nå. Noen grupper jeg har blitt med i: 50cent: "I take you to the candyshop", så har man godisförbud ;pPPppPp Ribéry ringer h*ran: "myndig?" "Ja" så är hon inte det, synd Franck ;PpPPpP Satan ringer: "kan jag få din själ?" "javisst" Så är man ginger ;PP;pP;Pp Sterkt fasinert av coopercab som jeg er, likte jeg den siste. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 ...Oooooog hva er egentlig Kates party? ;PppPPpp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå