Mørbradbiff Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Jeg må bare få det ut av systemet. JEG HAR GÅTT NED 15 KG siden desember! 182 cm Høy: 15. Desember 106/107KG 15. Januar: 103,7 KG 15. Februar: 102,5KG 17. Mars: 97 KG 15. April: 93,2KG 1. Mai: 90,9KG - Begynte i desember, prøvde ut en lavcarbo-diett. Det var noe dritt. Ga opp etter to uker. Følte meg konstant fyllesyk. Ikke noe for meg som liker og jobbe effektivt. - Februar begynte jeg på ny diett. Begynte å passe på kallorier. Byttet frokost og lunch med nutrilett bar. Velger middagsretter med lavere kalorier, lett-produkter, har byttet til grovbrød og fiberike produkte. Jeg har ikke lidd noe i det hele tatt. Jeg jukser i helgene, Øl må man ha. Spiser fet mat en gang i blant. Jeg belønner meg med potetgull og sjokolade i blant. Har vert på treningsenteret en gang siden jul. Jeg har alltid trodd det og slanke seg skulle være vanskelig. Det er ikke det. Det er rett og slett morsomt og følge med på vekta! Her står jeg i dag, 15KG lettere. Se for dere vekta av en 1&1/2 10liters-bøtte med vann. Jeg er så mye lettere! Tar meg den rett og være utrolig stolt over meg selv. Jeg er ikke fet lengere, jeg er endelig overvektig. Jeg passer gamle bukser. Jeg må kaste den dyre dressen jeg kjøpte til jul! Prøver og nå 84-87KG til sommeren. Så langt ligger jeg etter skjemaet! Update: 18 Juni:: 88,7kg (viktig og huske komma) 10. Juli ca 85-86KG August, september, oktober, november, desember, januar: Ligger og vandrer mellom 85-og 87 KG Endret 17. januar 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kanon bra Respect til deg hadde planer selv med å slanke meg etter jul, men det skjede jo aldri men etter denne helgen så skal jeg nok skjerpe meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Utrolig bra! Endret 19. mars 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Kanon bra Respect til deg hadde planer selv med å slanke meg etter jul, men det skjede jo aldri men etter denne helgen så skal jeg nok skjerpe meg Etter helgen ? Begynn nå, ting går mye raskere! Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Der kan man se! Gratulerer! Riktig kosthold er en UTROLIG viktig faktor i vektreduksjon, og som du ser så var det ikke mer som skulle til. Og fint at du ikke er fanatiker, ikke bra det heller. Viktig med litt pils, babb og godis en gang i blant Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Var host fastlegen for og sjekke om kolosterol og blodtrykk var blitt bedre. Og det var de. Blodtrykket var blitt normalt. Kolosterolet har gått ned fra 7,6 til 5,8. Stopper slankinga når jeg når et bra kolosterol som jeg tror er under 5.... Det er bare og kaste seg i gang folkens. Er mann av typen som kjøper mye ferdigmat i varmedisken på butikken i matpausene. Eller den som ikke kan ta seg tid til og lage frokost. Så er det bare og erstatte måltidene med måltidserstatter (i mitt tilfelle nutrilettbar til 15kr måltidet). Nutrilett-bar er absolutt INGEN vidunderkur. Det er billigere og kanskje bedre å ta 2grove brødskiver og et eple til frokost/lunsj. Men er man av typen som meg, som ikke tar seg tid til og lage mat før man går på jobb, så er måltidserstatter tingen. Jeg tar frokosten bak rattet. Så jeg sover 3minutter lengere om dagen. Før droppet jeg frokosten, kjøpte mat fra varmedisken i matpausene. Det er jo ikke helt bra... Har forresten mye mer energi, folk lurer på hvor dobbelhaka tok veien. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Ny vekt-rekord: 88,7KG - 18,3KG Har ikke sett familien, og hjembyda mi siden desember. Er spent hvordan de reagerer! Hver gang jeg har vert hjemme har jeg bare hørt: "hvor du har lagt på deg". Endret 18. juni 2010 av Lakshore Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ny vekt-rekord: 88,7KG - 18,3KG Har ikke sett familien, og hjembyda mi siden desember. Er spent hvordan de reagerer! Hver gang jeg har vert hjemme har jeg bare hørt: "hvor du har lagt på deg". haha, gled deg! Du har jobbet for det, og du fortjener alt rosen du får:D Ny vekt-rekord: 88,7KG - 18,3KG Har ikke sett familien, og hjembyda mi siden desember. Er spent hvordan de reagerer! Hver gang jeg har vert hjemme har jeg bare hørt: "hvor du har lagt på deg". Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Jeg nådde målet mitt til sommeren. Siden sommeren 2010 til nå i 2011 har jeg ligget og vandret mellom 85-87KG (minus 22-20KG, over to ti-litersbøtter med vann). Nutrilettbarene spiser jeg ikke like ofte lengere. Men passer enda litt på når det gjelder kalorier. Men er ikke redd for og spise en hel potetgullpose av og til. Har tatt veldig lett på det siden sommeren. Men har holdt stabil vekt Gamle matvaner er borte for og bli borte. Ser ikke for meg det blir vanskelig og holde vekta. Så mitt målet mitt til neste sommer, er bedre kondis. Får se hvordan det vil gå Endret 17. januar 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hva sa familien? Du har vært flink! Bedre kondis er lett, du kan starte med å gå turer i rask gange om du ikke har lyst til å jogge lite tips der... Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Gratulerer med vekta Om du har speilreflekskamera så ta med kameraet å dra opp på fjellturer når våren osv kommer, gjør alt mye artigere Lenke til kommentar
Veto Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Inspirerende! Stå på videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå