Gå til innhold

Problemer emd å finne personer på Facebook?

mbond

Anbefalte innlegg

Nå har jeg muligens et fryktelig dumt spørsmål å komme med, men jeg må bare spørre.

Er det mulig å lage noen sperringer inne på brukeren, som gjør det umulig å søke opp visse personer? Kjæresten min har to jenter som han har litt kontakt med, og disse jentene vet jeg hele navnene på, men jeg finner dem ikke i vennelista hans når jeg er inne på profilen hans. Og hvis jeg gjør et generelt søk, så dukker de heller ikke opp. Dette mener jeg er helt merkelig! Er det mulig å gjøre slike sperringer???

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje de har andre navn på fb?

Kanskje de ikke har fb?

Sikker på at du har stavet navnene riktig?

Ja, jeg VET jeg har korrekt navn på dem, og jeg vet at de har facebook!! Kjærsten min har jo begge på sin facebook, og der kommer de opp uten problem! Helt merkelig dette!

Lenke til kommentar

Ja, det går an å sperre noen fra å søke en opp på facebook.

Konto -> Sikkerhetsinnstillinger -> Liste over blokkerte kontakter -> Blokker en person

(jeg har facebook på svensk, men regner med at det er hva det heter på norsk).

Sitat facebook:

Blockera en person

Personer som du har blockerat kommer inte att kunna interagera med dig på Facebook. Alla Facebook-vänner eller -relationer som du har med en person som blockeras kommer att brytas. Observera dock att blockeringar inte förhindrar all kommunikation och samverkan via applikationer eller på andra platser på Internet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...