Kasp0me Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hei! Har lett over alt men finner ingen sider der jeg faktisk kan bestille denne vifta. Den heter så mye som Thermaltake Cyclo: Her har du produktsiden: http://www.thermaltake.com/product_info.aspx?PARENT_CID=C_00000434&id=C_00000435&name=Cyclo+12cm+Logo+Fan&ovid=n Her har du film av den: Helps anyone? Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 De er vel gått ut av produksjon... Og norske nettbutikker ser ikke ut til å ha den. Men ebay er alltid en løsning. Du SKAL ha den eller? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Hadde vært kult å ha den over drivebayen på maskina.. koster det meg mer en 500 kommer det ikke på tale Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Uten at jeg vet det, så ville jeg tro at det finnes liknende alternativer som fortsatt produsreres. Ellers skal det vel godt gjøres å få prisen opp til 500kr hvis du kjøper fra ebay? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Finner ingen vifter på ebay. Bare ram og HDD kjølere desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå