Gjest chick-magnet Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hei! jeg er en gutt på 15 som får smerter i høyere testikkel (sett ovenfra! ) når jeg koser med dama.. vi ligger på sengen på en helt vanelig dag, og har ikke tenkt til å ha sex. men litt kosing må til! men etter noen stunder med kosing, får jeg kraftige smerter i den ene testikkelen... det begynner å gå noe syykt på nervene.. men det er har veldig med hvor lenge vi holder på.. 10 min går fint.. men når det er fra en halv time til en time, kommer smertene.. det er akkurat som om den hovner opp.. :S og det er bare når du kommer borti/tar på den det gjør vondt.. Kunne trengt litt hjelp.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det kan være at testikkelen er snurret rundt sin egen akse, men eneste måten å finne ut av det er å ta en tur til legen slik at han kan få undersøkt "saken". Lenke til kommentar
Gjest me Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_balls Lenke til kommentar
Gjest chick-magnet Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Me tusen tskk... det var på grunn av ingen orgasme oppnådd.. :S og jeg må slippe ut sæden ejakulasjon har ikke såå stor lagringsplass! Yusen takk for svar! hjalp veldig! Lenke til kommentar
Mr_Pickels Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg hadde akkurat det samme, gikk over etter vi hadde sex noen ganger. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 når det er ballene så er det alltid bedre å være flau forran legen en gang framfor å ha rompetroll som svømmer i sirkler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå