Raudridder Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Au. Den ene fortanna er nå veldig sensitiv og litt øm (ingen ising ved kald drikke imidlertid). Den kjennes ikke løs/ser ikke løs ut. Vil dette normalisere seg? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jæjæ! ...eller hvis du får problemer med å sove i natt grunnet tanna, burde du ta en tur til tannlegen i morra Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Så ille er det ikke. Jeg bare merker at den har fått seg en liten trøkk. Vet pappa falt på trappa som liten, tennene hans ble helt svarte, men de festet seg igjen. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Den har sikkert slått seg litt, omtrent som når du får en på kjeften, det er ganske mye kraft i et bitt og tannen taper mot metall. Jeg hadde ikke gått til tannlege med mindre du følte noe uvanlig utover en dag eller 2. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Høres likt it med hvordan mine tenner blir vis jeg ubevisst biter tennene sammen litt hardt over litt tid(typisk i løpet av natten eller lignende). Før meg går det over i løpet av dagen. Var hos tannlege som sa det ikke var farlig så lenge det gikk over iløpet av dagen, det er bare tanna som presses litt ut over det den bør og sier ifra at den ikke likte det fikk jeg beskjed om Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Det virker som om den fortanna som fikk støyten liksom har bøyd seg litt mer utover, men det kan hende det er slik den alltid har vært. I dag kjennes den mer "normal", så jeg antar dette går over etter en uke eller så. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg beit også i gaffelen, og jeg beit av en del av tanna. gaffler er ikke ¨å stole på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå