Husam Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har feber, så trenger å drepe litt tid med et spill. Veldig lenge siden jeg har vært oppdatert på PC-spill, så håper på noen gode tips til spill jeg burde bruke mine verdifulle studentkroner på for litt kvalitetsunderholdning i løpet av helgen. Info som sikkert kan hjelpe på er at jeg sitter på en relativt sliten to-tre år gammel laptop, og at favorittspillene mine fra den gangen jeg var ordentlig interessert er Grim Fandango og Baldur's Gate. Har tatt en kjapp titt selv, og tenker på spillene Braid eller World Of Goo, er det verdt å sjekke ut? Om ikke, hva burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Akkurat nå er det tilbud på GTA san andreas på steam. Koster 4,99 euro som vil si ca 40 NOK EDIT:LINK Endret 30. april 2010 av bausker1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Hvis du liker eldre rpgs og ikke har problemer med foreldet grafikk, så er The Elder Scrolls II: Daggerfall tilgjengelig for gratis nedlasting på Bethesda Softworks sine hjemmesider. http://www.elderscrolls.com/downloads/downloads_games.htm Hvis du vil kjøpe nyere spill så anbefaler jeg Morrowind, Oblivion og Fallout 3 på det varmeste. Endret 30. april 2010 av Tabris Lenke til kommentar
Husam Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 OK, takk for tips. Skal sjekke ut disse Elder Scrolls-spillene. Tviler dog på om dette skrapet er i stand til å kjøre de nyeste. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Viss du er usiker kan du gå inn på www.canyourunit.com Der kan du sjekke om dataen din tar spillene før du spiller de;) Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 morrowind kan vel sppilles på så godt som hva som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå