tresmaafisk Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg kjøpte meg en ny Blue-Ray film her om dagen. Når jeg kom hjem å skulle spille av filmen, så kommer jeg til menyen hvor jeg kan velge språk. Etter at jeg har valgt språk, så får jeg opp "no signal" på tv skjermen. Jeg har også trykt, så jeg kommer meg rett på hovedmenyen, men når jeg da trykker på "spill av film" kommer også "no signal". Har skjekka at blue-ray filmen er i orden, og jeg får spille av andre blue-ray filmer, men ikke denne her. PS3 har siste programvareoppdatering. Tv'n jeg bruker er en QpVision og filmen er Rambo 4 ;D Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Får du spilt av vanlig dvd-filmer da? kan hende du må ha Hdmi-tilkobling fra ps3 til tv-en din hvis du ikke bruker det Lenke til kommentar
tresmaafisk Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Ja, jeg får spilt av alt annet liksom, men bare ikke denne filmen. Og jeg bruker HDMI-kabel fra ps3 til tv'n Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Du får spilt av andre bluray-plater på denne spilleren, men ikke akkurat denne ene plata? Har du mulighet for å teste denne plata på en annen spiller, for å teste om feilen kanskje ligger i en denne plata? Om den ikke virker der, er saken klar - gå tilbake til der du kjøpte filmen, og reklamer. Lenke til kommentar
tresmaafisk Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg har testa plata, så vet at den virker. Tok med filmen der jeg kjøpte den, så dem testa den på en PS3 dem hadde. Funka fint der. What to do ? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå