kittybaby007 Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Hei.. :-) Jeg lurte på om dere vet om noen steder der hvor det selges "baggy" eller "gutte" aktige busker til jenter. Likte veldig den buksa jenta har på bildet, vet dere hvor jeg kan få tak i sånne busker ? Og... blir glad vis dere tipser noen sider der hvor jeg kan kjøpe fine klær.. Tusen takk (: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Får man ikke tak i sånt på feks BikBok? Eller kanskje Carlings? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Ja, tror BikBok henger seg på den boyfriend-jeans-trenden. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Finnes vel endel på Bik bok og Carlings som folk sier. Titt også innom Urban Stress. Har forøvrig sett av H&M og Cubus også har fått litt utvalg i baggy bukser for tiden. Lenke til kommentar
kittybaby007 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Tusen takk for tipsene, men vet dere om steder der hvor dere har sett lik bukse som jenta har på ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå