ramvi Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har en fjernkontrol til TVen og selvfølgelig også en sensor. Sensoren kobles til PCen via serial-porten. Ledningen er ca. en meter, og det blir litt kort. Er det mulig å kjøpe serial-kabel forlenger noen plass? Takk ramvi Lenke til kommentar
Legion Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 biltema eller chlas olson vil jeg tro Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har en fjernkontrol til TVen og selvfølgelig også en sensor. Sensoren kobles til PCen via serial-porten. Ledningen er ca. en meter, og det blir litt kort. Er det mulig å kjøpe serial-kabel forlenger noen plass? Takk ramvi Heisann! Det jeg gjorde var å kjøpe to sånne dingser som overfører IR signaler via radio. Har en ved pc`en og en ved tv`en. Sitter på stua og surfer via IR tastatur/mus! Ganske kjekt! Lenke til kommentar
Rim Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det er bare å kjøpe en lenger seriellkabel det, dersom det er en vanlig seriellkabel. Evt. linke flere seriellkabler. -Rim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå