chrissn Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har fått meg nytt kamera, men får ikke åpnet bildene i photoshop cs4? Fotograferer i RAW noen clues? takk på forhånd Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Den versjonen av Adobe Camera Raw du har installert har ikkje støtte for kameraet ditt, so du må oppdatere den. Nyaste ACR som er støtta av CS4 trur eg er 5.7, som du kan laste ned her: http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4683 Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 hvordan oppdaterer jeg denne? får ikke instalert den? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ser no at det er mogeleg å gjere dette automatisk, ved å velge Help --> Updates i Photoshop, so prøv det fyrst. Elles skal det no berre vere å laste ned zip-fila, pakke den ut, køyre setup.exe, om instruksjonane som står på nedlastingssida er til å stole på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå