Erla2k Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hei! Jeg prøver å logge meg inn på mailen min og det står at jeg har prøvd for mange ganger å logge inn eller at passordet er feil. Hvis jeg trykker på "glemt passordet" så er det noe så genialt som at mitt nye passord blir sendt til inboksen min... Har mye viktig info som jeg trenger på denne mailen. Kan noen være så snill å hjelpe meg? Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Skal jo være et alternativ å svare på det hemmelige spørsmålet, om du hsuker det? En annen løsning kan være en alternativ e-post adresse, der skal du få de mailene som du får på den vanlige. Lenke til kommentar
Erla2k Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Skal jo være et alternativ å svare på det hemmelige spørsmålet, om du hsuker det? En annen løsning kan være en alternativ e-post adresse, der skal du få de mailene som du får på den vanlige. Får ikke engang opp at jeg skal skrive inn det hemmelige passordet. Er noe feil med hele mailen min. Testet også ut å logge inn på msn for så å trykke på mail ikonet.(da kommer man jo rett inn til inboksen) Fikk ikke logget meg inn i det hele tatt. Feil passord. Er 100% sikker på at jeg ikke har endret det og glemt det. Er ingen info som andre kan dra noe nytte av der inne. Altså ingen grunn til at noen skal gidde å "hacke" seg inn på mailen min. Kan ikke fatte hva som har skjedd. Noen andre forslag eller måter å få til det hemmelige passordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå