Hasselpat Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hei! Først av alt vil jeg si at jeg er ny på forumet her og om dette er en feilplassering av emnet oppfordrer jeg moderator til å flytte tråden, beklager om emnet allerede er skrevet. Til mitt problem. Idag, etter to uker uten tlf, fikk jeg endelig tlf og sim-kort i posten! Det var HTC HD2 som ventet på meg og når jeg endelig får åpnet pakken og satt sammen alt skjer problemet. Når jeg skal ringe kommer det opp en melding som sier: "Kan ikke fullføre anropet. Signalet kan være utilgjengelig, eller telefonnummeret er ikke gyldig. Kontroller nummeret og prøv på nytt senere" Jeg ringer kundeservice til NetCom (forøvrig der jeg har abbonoment) og dem er jo så inkompentente til det dem driver med og indirekte forteller dem meg at dem aner ikke hva som er problemet og at jeg må finne ut av dette på egen hånd. I desperasjonens akt prøver jeg å få tilsendt MMS/WAP/Internet innstillinger fra forskjellige nettsteder uten hell. Når jeg prøver å koble til i instillinger får jeg opp denne feilmeldingen: "Modemet som mottok oppringingen har koblet fra. Velg innstillinger for å kontrollere innstillingene, og endre dem om nødvendig" Jeg hadde vært veldig takknemlig for svar! Pletikosa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå