Gjest han som lurer på noe Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hei, jeg lurte på hva dere der ute tenker om analsex. Om dere liker det, har prøvd det og tanker, ideer, eventueller erfaringer ell. -Lurer også på hvordan dere synes den første gangen var (altså første gang med analsex ell) -Lurer også på om noen har prøvd en såkalt but-pulug, og hva de synes om det. Og nå til andre del av denne tråden. + + delen +nr.1: er det noen her som har prøvd vaginal plugg ell. (dvs. å gå rundt med en dildo eller vibrator i skjeden. f.eks på jobb ell.) +nr.2: er det noen her som har tenkt på det faktum at homofile eller bifile menn har muligheten til å penetrere hverandre samtidig? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Førstepost bryter med reglene for gjesteposting da det ikke står noe personlig informasjon som kan være sensitiv, og tråden er rapportert. Ellers fins det flere tråder som omhandler analsex og lignende emner. Og jeg vil svare på det ene spørsmålet ditt; jeg tror det er fysisk umulig for to menn å penetrere hverandre (analt) samtidig. Endret 2. mai 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Førstepost bryter med reglene for gjesteposting da det ikke står noe persong informasjon som kan være sensitiv, og tråden er rapportert. Ellers fins det flere tråder som omhandler analsex og lignende emner. Og jeg vil svare på det ene spørsmålet ditt; jeg tror det er fysisk umulig for to menn å penetrere hverandre (analt) samtidig. Du burde vært en moderator Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvem sin anal er det du tenker på, din egen eller dama di? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kjetil: Takker, tanken å søke har slått meg. Nomore: Lo litt, men er jo et relevant spørsmål ^^ Ettersom jeg rapporte tråden for tre dager siden og ingenting har skjedd (enten pga moderatorene er slappe eller de mener tråden har fortjent livets rett) får vi vel bare styre på. Jeg har dessverre lite å bidra med hva erfaringer med analsex gjelder, men jeg kan tenke meg at første gang man prøver analsex vil det vært svært godt for han som penetrerer pga det er så trangt, og at det fort kan bli svært vondt for den andre part, men at det ikke trenger å være det om man går forsiktig frem, slapper godt av, bruker mye glidemiddel osv. Ville ikke anbefalt å gå rundt på skolen med en dildo/vibrator/buttplug i verken vagina eller rumpen. Man kan f.eks. plutselig få et behov for å ta den ut (pga smerter?) noe som kan bli vanskelig med større folkemengder rundt, og kanskje blir det for vanskelig å komme seg på do. Da ville jeg i såfall prøvd å gå litt rundt hjemme først for å se om dette lar seg gjøre, og i tillegg snakke med lege/fakkyndig om dette kan være skadelig på noen måte. Vil også understreke at en mann ikke trenger å være homofil eller bifil for å gjøre noe seksuelt med en annen mann ^^, (dette var noe jeg reagerte på ved måten TS skriver siste punktet sitt, men for all del, ikke kommenter dette ytterligere, det fins sikkert bokstavelig talt dusinvis av tråder hvor spørsmål om legning og alt dette kommer opp, hold dere til tema). Lenke til kommentar
Gjest Jente19 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Velger å logge ut her, på grunn av at jeg ikke under noen omstendigheter vil ha dette knyttet til min bruker. Vel. Det er ikke noe problem å ha en buttplug/vaginalplugg inne i seg en skoledag. Prøvde dette for en del år siden, som følge av en SM-lek med en kompis^^. Vil dog anbefale vaginalplugg fremfor buttplugg, da en sistnevnte gjør et en smule ubehagelig å sitte på stolen hele dagen. Velger du nå å prøve en vaginalplugg, prøv en liten først, deretter øk størrelsen etter behov. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest ZeIsS Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Putt en buttplugg i baken også ronker du, makan til orgasme skal du lete lenger etter, jeg skalv i beinan etter det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg