Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes jenter om barnslige sengesett? Nå med avstemning!

Barnslige sengesett  

31 stemmer

1. 1. Hva er du og hva synes du?

• Jente, synes det er søtt/morsomt
      6
    • Jente, synes det er teit
      3
    • Gutt, bruker/kunne brukt
      12
    • Gutt, bruker ikke, kunne ikke brukt
      10

Anbefalte innlegg

Morsom tråd, med tanke på at jeg vurderer å kjøpe et prinsesse/hanna montana sengesett bare på kødd.

Men er muligens ikke alle jenter som ville skjønt spøken? Jeg bryr meg jo nada om sengesettet, siden soverommet kun soves på, og der er det alltid mørkt.

post-16791-1272814495,0449_thumb.jpeg

Endret av John-B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg synes i alle fall det er utrolig patetisk, og hadde snudd i døra om jeg hadde blitt med en sånn fyr hjem.

Det neste blir vel at han ber meg om å tørke han i rumpa etter at bleia er full...

Grow up gutter! Vi damer ønsker oss skikkelige mannfolk, og ikke guttunger som savner mammaen sin, og det å leke med figurer i sandkassa.

jævla kjærring med forhåndsdømmende holdninger. Usj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg skjønner ikke hva som er så big deal. Jeg hadde i alle fall ikke snudd i døra om jeg så det og holdt på med en fyr jeg allerede likte godt.

Lenke til kommentar

Jeg hadde stusset hvis jeg ble med noen hjem og de hadde barnesengesett. Kan ikke se for meg at det hadde vært min type person. :roll:

Det er jo greit, for det fungerer jo andre veien også, du ville ikke vært min type.

Jeg tror jeg faktisk skal gjøre det med vilje, en lett metode å filtrere bort prippne, seriøse og intolerante kvinnfolk.

Enig.

Jeg skjønner ikke hva som er så big deal. Jeg hadde i alle fall ikke snudd i døra om jeg så det og holdt på med en fyr jeg allerede likte godt.

Det har muligens noe med alder å gjøre. :)

Meh, trukke det. Har heller med at noen tror de er mer voksne enn andre.

Lenke til kommentar

Det har muligens noe med alder å gjøre. :)

Meh, trukke det. Har heller med at noen tror de er mer voksne enn andre.

Hehe, javel? Så toleranse fungerer bare den ene veien?

Har full forståelse for at jenter ikke trenger å digge pokemon-sengetøy uten at de "tror de er for voksne."

Lenke til kommentar

Jeg hadde stusset hvis jeg ble med noen hjem og de hadde barnesengesett. Kan ikke se for meg at det hadde vært min type person. :roll:

Det er jo helt logisk, det. Liker man ikke Turtles eller Pokemon, så liker man ikke Turtles eller Pokemon. Akkurat som jeg hadde snudd i døra om jeg kom hjem til en gutt med bare technoskiver i CD-hylla.

Lenke til kommentar

Så du liker ikke menn som enten er nostalgiske eller selvironiske?

Jeg har faktisk seriøst vurdert å kjøpe disney prinsesse-sengetøy.

Lenke til kommentar

Det er jo helt logisk, det. Liker man ikke Turtles eller Pokemon, så liker man ikke Turtles eller Pokemon. Akkurat som jeg hadde snudd i døra om jeg kom hjem til en gutt med bare technoskiver i CD-hylla.

Ja, ikke sant? Sånn er det bare. :)

Så du liker ikke menn som enten er nostalgiske eller selvironiske?

Jeg har faktisk seriøst vurdert å kjøpe disney prinsesse-sengetøy.

Selv om du definerer de som nostalgisk eller selvironisk betyr det ikke at andre gjør det. :)

Lenke til kommentar

sikter vi til pedobear? :tease:

angående trekket hadde det ikke brydd meg det minste. Jeg holder nesten litt med det Gavekort sa.

Hvis min fremtidige dame hadde prinsesse sengetøy, eller noe "barnslig" så hadde det bare vært utrolig søtt. En jente som virkelig er seg selv, og ikke bryr seg om andre. Jeg har absolutt ikke noe imot noe så lite som sengetøy.

Lenke til kommentar

Jeg tror det hadde kommet helt an på jenta, om hun hadde hatt et prinsessesengesett. Hadde jeg oppfattet henne som selvironisk og uhøytidelig hadde jeg tatt humoren i det, men tror jeg hadde backet ut om hun så på seg selv som ei prinsesse...men det merker man jo lenge før man kommer så langt som til soveromsdøra... :)

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg..

Dette innlegget reflekterer i alle fall min holdning til det hele. Har dog på følelsen at mange jenter ville snudd i døra. Jeg er nettopp fylt 17 år. Fikk veldig lyst til å dra frem det gode, gamle Herkules-sengesettet mitt.

Ikke gjør det, gjorde selv dette med en jente jeg hadde med hjem. Hun lo og lo, men det gikk bra til slutt :-)

Dog etter store latterkramper fra hennes side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...