Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes jenter om barnslige sengesett? Nå med avstemning!

Barnslige sengesett  

31 stemmer

1. 1. Hva er du og hva synes du?

• Jente, synes det er søtt/morsomt
      6
    • Jente, synes det er teit
      3
    • Gutt, bruker/kunne brukt
      12
    • Gutt, bruker ikke, kunne ikke brukt
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er kult med slike sengesett, det viser hvem man er. Jeg lærte en gang at man ikke er voksen før man tørr å være barnslig igjen. Samboeren min hadde Pikachu, bamser og Mikke Mus sengesett da vi ble sammen. Syns det bare var koselig jeg. J23.

Lenke til kommentar

Har et Lion King og Sesam Stasjon sengesett, men etter at jeg kjøpte meg dyne som er 220 cm lang så passer ingen av de lenger, så nå har jeg noe mer nøytralt. Bruker de fortsatt når jeg er bortreist og må ta med eget sengesett. :w00t:

Lenke til kommentar

Hva hadde du tenkt hvis jenta du drev på med, hadde prinsessesengesett og Tornerose på lampeskjermen?

Første som detter inn i hodet mitt er "Awesome!".

Enig! Haha!

Hvis ei jente ikke vil bli med hjem fordi jeg har Star Wars-sengetrekk så er hu faen ikke verdt det! Og jo gamlere man er, jo kulere er man!

Sheldon Cooper ftw! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg har Teenage Mutant Ninja Turtles-sengesett

Kan jeg komme på besøk? :dribble:

Litt mer seriøst: Bryr meg ikke mye om hvilket sengesett det er, så lenge det er rent osv. Synes det er artig/søtt med nostaligske/"barnslige" sengesett.

Lenke til kommentar

Jeg skal jammen meg skaffe meg pokemon eller løvenes konge-sengesett, those were the days. Nå har jeg ikke så mye jenter på besøk hjemme, men om det skjer får de heller godta det :)

Hadde jeg vært jente ville jeg bare synes det var søtt, dog aner jeg ikke hvordan de tenker om saken.

Lenke til kommentar

Jeg synes i alle fall det er utrolig patetisk, og hadde snudd i døra om jeg hadde blitt med en sånn fyr hjem.

Det neste blir vel at han ber meg om å tørke han i rumpa etter at bleia er full...

Grow up gutter! Vi damer ønsker oss skikkelige mannfolk, og ikke guttunger som savner mammaen sin, og det å leke med figurer i sandkassa.

Endret av MogensAlfonse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ferrari-greiene hadde neppe gjort meg helt vill, men jeg hadde ikke brydd meg. Derimot Ole Brumm/Mikke Mus eller lignende hadde gjort meg kjempeglad. Det er jo så søtt! :')

Cars-lampe er heller ikke noe å fnyse av. Selv hadde jeg kjempelyst på en lampe som ser ut som en liten gutt også skrur man av og på lyset med tissefanten hans (er bare en vanlig bryter som er strategisk plassert), men den synes ikke kjæresten min var noe fin. :p

Lenke til kommentar

Grow up gutter! Vi damer ønsker oss skikkelige mannfolk, og ikke guttunger som savner mammaen sin, og det å leke med figurer i sandkassa.

I går var jeg og kjæresten min ute og lekte i sandkassen. Vi lagde slott og sånn.

(Vi hadde riktignok med oss nevøene mine på 20 måneder, men whatever)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...