Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes jenter om barnslige sengesett? Nå med avstemning!

Barnslige sengesett  

31 stemmer

1. 1. Hva er du og hva synes du?

• Jente, synes det er søtt/morsomt
      6
    • Jente, synes det er teit
      3
    • Gutt, bruker/kunne brukt
      12
    • Gutt, bruker ikke, kunne ikke brukt
      10

Anbefalte innlegg

Jeg fant nylig tre sengesett, henholdsvis et med Ferrari på, ett med Mikke Mus og venner, og ett med Jurassic Park på.

Si rent hypotetisk sett at jeg hadde prestert å få med en jente hjem (etter flere stevnemøter selvsagt, litt ordentlig skal man være), og hvis hun da ser ett av de sengesettene, i tillegg til en Cars nattlampe som jeg bruker (det var ærlig talt den eneste jeg likte på lampebutikken), hva vil hun tro da?

Setter pris på tanker fra jenter/damer. Jeg er selv 26 år gammel, men for all del, post dine tanker uansett alder og kjønn.

Endret av oyvjak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg hadde ikke akkurat tatt turen igjen for å si det sånn. Greit når du er 10-12 år, men du er tross alt 26 år, kanskje på tide å skifte til noe litt mer nøytralt?

Men for all del, det kan jo hende det finnes noen som tenner på sånt..

Lenke til kommentar

Tja, jeg hadde ikke akkurat tatt turen igjen for å si det sånn. Greit når du er 10-12 år, men du er tross alt 26 år, kanskje på tide å skifte til noe litt mer nøytralt?

Men for all del, det kan jo hende det finnes noen som tenner på sånt..

Må jo i mitt forsvar si at jeg ikke har brukt det på mange år.

Så om du hadde sittet i sofaen med noen og det ble litt hett, og ting bevegde seg mot soverommet med et Mikke Mus sengesett så hadde du dratt? Ville du trodd den personen var for barnslig?

Det er ikke retoriske spørsmål forresten. Jeg er nysgjerrig.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg..

Dette innlegget reflekterer i alle fall min holdning til det hele. Har dog på følelsen at mange jenter ville snudd i døra. Jeg er nettopp fylt 17 år. Fikk veldig lyst til å dra frem det gode, gamle Herkules-sengesettet mitt.

Endret av Kataton
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke om sengesettet til gutten, bare det er greit rent og skiftes ofte. (Gud vet hva faen guttene gjør i sengen og ikke gjør opp etter seg :!:) Som du sier, hadde jeg hatt det hett i sofaen, og vi begynte å bevege mot soverommet, så hadde jeg nok fniset litt inni meg om jeg så et søtt Mikkemus/Ole Brum, what so ever, sengetøy. Dere gutter, dere er så søte! :love: Men er man et kjærestepar, så er vel det egentlig likegyldig. Det er tross alt ikke sengesettet jeg skal kose med?!

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Det var ikke det jeg sa. Jeg sier bare at jeg hadde begynt å lure litt hvis fyren jeg eventuelt hadde blitt med hjem hadde hatt soverommet sitt fullt av barnegreier. Ikke vet jeg om det er så normalt, men om det er det, så er det vel bare jeg som er helt på tur. Om jeg hadde hatt en god tone med han og vi hadde klikka, så hadde det selvfølgelig ikke hatt noe å si. Jeg er bare ærlig!

Lenke til kommentar

Det var ikke det jeg sa. Jeg sier bare at jeg hadde begynt å lure litt hvis fyren jeg eventuelt hadde blitt med hjem hadde hatt soverommet sitt fullt av barnegreier. Ikke vet jeg om det er så normalt, men om det er det, så er det vel bare jeg som er helt på tur. Om jeg hadde hatt en god tone med han og vi hadde klikka, så hadde det selvfølgelig ikke hatt noe å si. Jeg er bare ærlig!

Bra du er ærlig.

En lampe og sengesett er vel ikke akkurat et rom fullt av barnegreier, men jeg ser poenget ditt.

Takker for innspill. Var bare litt nysgjerrig. Lite prospekter for tiden, så trenger ikke bekymre meg riktig enda.

Lenke til kommentar

Ville kanskje tro noen syntes det ble litt ungkars/ 45år og ikke flyttet fra mamma og pappa-aktig, men nå er ikke jeg jente så jeg burde vell ikke svare :p 26år er jo ingen alder, og jeg er jo noe barnslig selv også.

Når dette er sagt, så bestemmer man jo selv om man bor alene :) kan jo også være omvendt, at de synes det er kjedelig med bare striper og mønster, og heller hadde sett at man hadde max mekker på dynetrekket.

Endret av JLord
Lenke til kommentar

For meg oser barnslige sengesett jomfru/ungkar. Ville blitt skeptisk om en 26-åring brukte slike.. Hadde tenkt at "oi, han har visst ikke hatt damebesøk siden han var 13". Og det er vel gjerne ikke det du har mest lyst til å utstråle første gangen du tar en jente med hjem.

Hvorfor ikke ha dem i skapet og eventuelt ta dem i bruk senere dersom jenten synes de er artige? Jeg hadde personlig blitt sjarmert i senk dersom en gutt hadde tatt vare på Mikke Mus-settet fra barndommen av ren nostalgi.. ;) Men det hadde ikke vært like sjarmerende om han brukte det fordi han var for lat til å kjøpe nytt sengesett.

Lenke til kommentar

oyvjak; Jeg er ikke jente, så kan ikke engang svare for meg selv, men bare ut ifra mine egne jente-gutt-erfaringer; Jeg er nesten helt sikker på at noe sånt ikke vil ha noe å si. bare ikke vær flau over det, og dra gjerne en god spøk om de når dere entrer rommet, også snur du det til din egen fordel. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...