randi85 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Den datan jeg sitter ved nå er veldig treig, Bråker som fy, Er bærbar data jeg har. Jeg tror jeg har fått noe virus på den, men har ikke noe program til den, verken å formatere den eller noe. Er det noe jeg kan gjøre for å få datan raskere? Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Mye du kan gjøre for å få dataen både roligere og raskere. Bl.a kan du: Defragmentere disken, slette gamle og store filer (f.eks spill og programmer som du ikke bruker lenger) ellers kan du bare google andre tips. For viruset kan du alltid laste ned et gratis virus program som f.eks Spyware Doctor. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ulven: Når ble spywaredoktor et antivirus? Randi: Har du noe antivirus-program? Hvis ikke installer det, selv bruker jeg avira: http://www.softpedia.com/progDownload/AntiVir-Personal-Edition-Download-6527.html Ellers finnes det et par måter å gjøre pcen raskere 1. Lukke programmer som ikke brukes 2. Forhindre at programmer du ikke bruker starter sammen med pcen 3. Defragmentere harddisken 4. Slette gamle registeroppføringer og slikt kan sakte ned pcen, en opprydning med ccleaner har sjeldent en negativ effekt. http://www.filehippo.com/download_ccleaner Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Du kan jo laste spyware doktor med antivirus, har ikke sjekket sida deres, men du får den ihvertfall med Google pack. Lenke til kommentar
randi85 Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Er det gratis programmer det dere prater om?? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 De jeg snakker om er gratis. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 For Antivirusperogrammer kan du se i forumet for "Antivirusprogrammer og Datasikkerhet". Der vil du også finne beskrivelser på hvordan du fjerner virus/trojanere og annen malware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå