baguett Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg ombestemte meg til å hellerfor kjøpe en ny receiver i stedet for nytt anlegg, for det er bedere oppgraderingsmuligheter Makspris: 2000 (ja, jeg vet det er lite, men skal også kjøpe masse annet så har ikke mere penger, og vet at det er dårlige receivere til denne prisen, men de får bare være sånn ) Krav: - Koble til høytalere og sub fra gamle anlegget mitt (Sony DAV-S400) - Eller/også koble til høyttalerne til mit stereoanlegg, og de er på ca 25 watt - Koble til bass som bruker vanlig høyttaler ledning - Helst 3 eller flere hdmi innganger, og en ut - Minst en RCA inn - Fjernkontroll - Helst sleepertimer, eller hva det heter Kansje litt høye krav mtp pris, men tror jeg skal finne noe billigt under 2000. Har sett på Sony STR-DH500 - 5x100 Watt 5.1 , men mener å ha lest en plass at jeg må ha sånn spesial-kabel fra sub til denne for at den skal virke ? Takk for hjelp Er nybegynner i dette Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er ganske sjeldent å finne forsterkere med innebygget trinn for subwoofere, du hadde trengt en aktiv subwoofer for å kunne bruke den forsterkeren, evt en egen forsterker til subben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå