Gå til innhold

Bærbar med -alt-

Phenix

Anbefalte innlegg

Hei folkens :)

Trenger noen tips. Ønsker en pc som "har alt". Jeg har prøvd å se litt rundt omkring, men blir ikke klok på hva de inneholder, må vel ringe litt rundt. Tenkte uansett å høre om noen har forslag her først. Ønsker følgende innhold aller helst:

13"-15" (aller helst 13-14)

Min 320GB HDD

Min 4GD Ram

Bluetooth, wlan osv så klart

Vekt helst mindre enn 3kg

Blueray

Mobilt bredbånd

Wide 16x9

Docking om mulig

Ønsker i tillegg utvidet service om det er noen andre merker enn dell og lenevo som tilbyr dette.

-Andreas:)

Endret av Phenix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale deg å ta en titt på Dell Vostro modellene. De har det meste av det du etterspør. Evt. 3g kort må antagelig kjøpes utenom.

Vostro har fått knallbra kritikk i tester og fremstår som en av de beste kontormaskinene på markedet.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å ta en titt på Dell Vostro modellene. De har det meste av det du etterspør. Evt. 3g kort må antagelig kjøpes utenom.

Vostro har fått knallbra kritikk i tester og fremstår som en av de beste kontormaskinene på markedet.

Ja, denne har jeg sett på, men er det sånn at det er kun bedriftsmarkedet som kan kjøpe denne? Eller kan kundeservicen til Dell trikse litt?

Er veldig aktuelt med Dell ettersom de har den onsite servicen, noe jeg er sugen på. Orker ikke tanken på å være uten pcen i x-antall måneder mens den er til service i for eks kongsvinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...