Gjest gutt17 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hei. Jeg er en gutt på snart 18 år som virkelig har trøbbel med å få nye venner. Jeg er russ i år, men kjenner absolutt ikke at jeg har lyst til å være med på noe av det sosiale. Rett og slett fordi jeg ikke vil gå dit alene. Jeg har et par venner, men jeg ser dem nesten aldri. De jeg bruker å være sammens med mest er for det meste opptatt med skole, andre venner osv. Jeg har nylig skaffet meg jobb, noe som jeg er kjempeglad for. Da har jeg ihvertfall noe og fylle ettermiddagene med(jobber bare 2 ganger i uka). På jobben er det et par jenter som er 2 år mindre enn meg som jeg virkelig kunne tenkt meg å bli kjent med. Problemet er at jeg er VELDIG sjenert av meg, og jeg har ikke sagt et ord til noen av dem bortsett fra "hei" osv, rett og slett fordi jeg ikke vet hva jeg skal snakke om med dem. Utseende messig føler jeg at jeg har mange mangler. Jeg er spinkel, og prøver hele tiden å legge på meg. Men da det er ofte jeg ikke gidder å lage mat, så skjer det aldri. Har også kviser og hudormer som jeg gjerne vil bli kvitt, men de går aldri bort. Dersom noen har tips til hvordan jeg kan forbedre meg, med tanke på venner og utseende håper jeg dere deler det med meg. På forhånd takk Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Dersom noen har tips til hvordan jeg kan forbedre meg, med tanke på venner og utseende håper jeg dere deler det med meg. På forhånd takk Det er jo bare å sette igang med en samtale det; ) Hvor bor du? Hva driver du med på fritiden? Hvilken skole går du på? Så kommer resten etterhvert;) Når du merker dere har fått tonen kan du jo spørre om å nummeret hennes/dems.. Hehe. Begynn å tren myye. Blir ikke et bra resultat om du skal sitte å spise hele dagen.. Sørg for at håret er ordnet fint, gjerne med no voks eller et eller annet i det: p Ha på ordentlige kler.. Ikke gå med ja.. Ting som ikke ser så bra ut. Kviser, hudormer: O Kjøp brae hud produkter på apoteket:) Ikke gidd å vær sjenert, hehe. Vis at du har selvtillt og vær veldig sosial: ) Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Been there, done that. Tips: Vær russ, drikk! (ikke bli altfor full) Vet du garantert har hørt det før, og tro meg, jeg var også drit lei av å høre det. Men la oss innse fakta; Det er INGENTING som har hjulpet meg mer enn å drikke, og det er jeg ikke alene om! Var nok litt sånn jeg og, at jeg ikke visste hva jeg skulle si, redd for ubehagelige stillheter og slikt. Men det bare ble borte, jeg gjorde egentlig ingenting med det. Når jeg drikker hjelper det selvfølgelig utrolig mye. Tips: Vær russ, drikk! (ikke bli altfor full) Om du drar til alene eller ikke spiller ingen rolle. Når man drikker er man bestevenn med ALLE, og alle tenker akkurat det samme tilbake. Du aner ikke hvor mye min sosiale sirkel har vokst på den uken russetida har holdt på.. nærmest ene og alene på grunn av alkohol! Tips: Vær russ, drikk! (ikke bli altfor full) Lykke til Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Dere er på jobb sammen, ikke tenk at du må starte en samtale og dermed må ha noe å snakke om. Det er ingen som forventer at du skal ha en tale klar. Det er ingen date. Bare snakk om det som faller deg inn der og da, ikke tenk så mye på konsekvenser eller hva de vil tenke om hva du sier, bare vær deg selv og snakk om det samme som du ville sagt til sidemann på skolen f.eks. Dere er i samme båt. Ellers, begynn å tren litt og drikk mye h-melk. Gjerne flere liter for dagen om du klarer. Dette gir mye protein og mye kcal ikke minst, og du er dømt til å legge på deg. Spis en avocado også om dette er noe du liker. Ikke jogg så mye f.eks., men du må gjerne trene litt knebøy, benkpress, markløft og roing. Begynn på senter, få noen til å se over teknikken din, og opprett tråd på styrkeforumet når du føler du har lyst å sette i gang med noe, så skal jeg og de andre der hjelpe deg i gang Dusj hver dag, drikk mye vann, ta tran, få frisk luft og sol på kroppen, prøv å ikke sitt for mye foran dataskjermen. Unngå chips, junkfood etc. Alt dette vil ha positiv effekt på kvisene dine. Ellers fins det flere produkter mot kviser, f.eks. Basiron 5% eller noe slikt som jeg har brukt, funker ganske bra. Hudormer kan jeg dessverre ikke så mye om. Nå for tiden går du vel i russeklær, og på jobb har du vel en uniform. Så er bare å passe på at du har på deodorant, kanskje LITT godlukt, at sveisen ser noenlunde OK ut, og ikke tenk at du er et null uten venner, det går innpå deg underbevisst og selvtilliten synker og det synes. Fortell deg selv at du ikke er så ille, og nå skal du faen meg kose deg på jobb og snakke med disse jentene. Ta tak i ballene og prøv deg frem. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå