Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg trenger hjelp til hvordan jeg endrer min ip-adresse til en amerikansk ip-adresse. Jeg ønsker å se serier fra www.abc.com men det står at jeg er utenfor USA. Er det mulig å få sett de hvis jeg endrer ip-adressen? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kort sagt: Ja, du får tilgang med amerikansk IP-adresse. Så lenge du bor et annet sted enn i statene, vil du neppe få en amerikansk IP-adresse tildelt fra din ISP. Det du da kan gjøre er å bruke en amerikansk proxy. Et program som tilbyr enkel endring av IP-adresse er Hotspot Shield - kan være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Takk for kjapt svar Da prøver jeg det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Når jeg kjører Hotspot Shield, er internette sinnsykt tregt... er det noen måte på å la internette gå kjappere? Lenke til kommentar
slacky Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nei. Tregheten kommer av at du bruker noen andres internett.. Altså: Din data (raskt nett) --kobler til--> Data i USA (tregt nett) --besøker--> Websiden du er på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå