nortridge Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Jeg ser PK selger Red Dead Redemption - Limited Edition til 399,-. Er LE verdt 100,- mer? Endret 30. april 2010 av nortridge Lenke til kommentar
ixpfah Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg ser PK selger Red Dead Redemption - Limited Edition til 399,-. Er LE verdt 100,- mer? Denne utgaven inneholder: * The Deadly Assassin Outfit - drakt som gir deg ulike in-game fordeler. * Krigshest - spillet suverent beste hest er raskere, sterkere og tøffere enn alle de andre. * Gyldene pistoler - hvert drap med disse gir deg mer berømmelse enn spillets andre våpen. * Soundtrack Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Jeg ser PK selger Red Dead Redemption - Limited Edition til 399,-. Er LE verdt 100,- mer? Denne utgaven inneholder: * The Deadly Assassin Outfit - drakt som gir deg ulike in-game fordeler. * Krigshest - spillet suverent beste hest er raskere, sterkere og tøffere enn alle de andre. * Gyldene pistoler - hvert drap med disse gir deg mer berømmelse enn spillets andre våpen. * Soundtrack Åssen vil det være i MP? Vil de som har LE ha et overtak? Det vil isåfall være kjipt, tror jeg da går for LE'n Lenke til kommentar
ixpfah Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg ser PK selger Red Dead Redemption - Limited Edition til 399,-. Er LE verdt 100,- mer? Denne utgaven inneholder: * The Deadly Assassin Outfit - drakt som gir deg ulike in-game fordeler. * Krigshest - spillet suverent beste hest er raskere, sterkere og tøffere enn alle de andre. * Gyldene pistoler - hvert drap med disse gir deg mer berømmelse enn spillets andre våpen. * Soundtrack Åssen vil det være i MP? Vil de som har LE ha et overtak? Det vil isåfall være kjipt, tror jeg da går for LE'n Slike ting er vel som regel mest for show. Men moderatorene her liker ikke OT-preik, så jeg foretrekker at du benytter deg av Google, Bing eller en annen søkemotor for å få svar på spørsmålene dine. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Søkte nå, uten å finne noe konkret svar på spørsmålet mitt. Jeg vil vel egentlig tro at det ikke er forskjell i MP? Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Søkte nå, uten å finne noe konkret svar på spørsmålet mitt. Jeg vil vel egentlig tro at det ikke er forskjell i MP? Mest sannsynlig vil det ikke det. Med mindre Rockstar er helt **tard på Online spilling Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Og hvis du søker litt rundt, så selger elkjøp limited edition til 299. 100 kr spart Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Limited editions, Collectors editions er aldri verdt ei krone ekstra. Du får bare ubrukelig drit slik at de kan tyne enda mer penger ut av deg. Fuck The Man! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå