Gå til innhold

Packard Bell Easynote TJ75-JO-582NC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er nesten identisk med en annen modell som er populær på forumet her.

Packard Bell EasyNote TJ75-724 . Jeg antar et ytelsen er tilnærmet lik på disse modellene, og de egner seg godt til de bruksområdene du henviser til.

Noen modeller i denne serien er plaget med piping fra lydkortet men ikke alle.

Det er den billigste spillmaskinen som er på markedet idag, og du får ikke noe bedre ytelse før du passerer ca 9000kr. Ett godt hopp opp i ytelse er MSI GX640 086NE - Core i5 430M / 2.26 GHz - RAM 4 GB - HDD 500 GB - DVD±RW / DVD-RAM - Radeon HD 5850 - Gigabit Ethernet - WLAN : Bluetooth, 802.11 a/b/g/n - Windows 7 Home Premium 64-bit - 15.4" Bredskjerm TFT 1680 x 1050 ( WSXGA+ ) blendende glans - kamera - børstet metallsvartrødt

Lenke til kommentar

Ytelse vil sei ?;)

Btw, har du erfaring med den ?

Ytelse vil si hvor fort denne maskinen utfører oppgaver og det er bra ytelse på denne maskinen, dvs at det er en av de kjappere maskinene i sin klasse.

Denne modellen har jeg ikke erfaring med men Packard Bell EasyNote TJ75-724 er jo nesten identisk og den er altså meget bra.

Lenke til kommentar

Ytelse vil sei ?;)

Eg har MSI'en, men sidan eg las i ein anna tråd at du berre skulle spele litt CS og FM trur eg ikkje at du treng ei så sterk maskin. Men om du vurderar å kjøpe MSI'en kan eg sei at den er sterk nokk til redigering og speling, samanlikna med Packard Bell'en har MSI'en betre skjerm, (1600*1050), ein god del sterkare grafikk-kort, raskare (men mindre) harrdisk, og større batteri (9 cellers) men grafikk-kortet og harddisken brukar sikkert litt meir straum.

Litt negative ting med MSI'en er at vifta bråkar litt, i tillegg til at den blir ganske varm etter lengre tids speling.

Viss eg var deg trur eg at eg ville gått for Packard Bell'en om valget stod mellom desse, sidan både FM og CS er spel som Packard Bell'en sikkert ikkje har problem med.

Lenke til kommentar

Ytelse vil sei ?;)

Eg har MSI'en, men sidan eg las i ein anna tråd at du berre skulle spele litt CS og FM trur eg ikkje at du treng ei så sterk maskin. Men om du vurderar å kjøpe MSI'en kan eg sei at den er sterk nokk til redigering og speling, samanlikna med Packard Bell'en har MSI'en betre skjerm, (1600*1050), ein god del sterkare grafikk-kort, raskare (men mindre) harrdisk, og større batteri (9 cellers) men grafikk-kortet og harddisken brukar sikkert litt meir straum.

Litt negative ting med MSI'en er at vifta bråkar litt, i tillegg til at den blir ganske varm etter lengre tids speling.

Viss eg var deg trur eg at eg ville gått for Packard Bell'en om valget stod mellom desse, sidan både FM og CS er spel som Packard Bell'en sikkert ikkje har problem med.

ah, takk for svar ! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...