Fryvil Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hei, jeg har en dell latitude D520.. Tror det er denne Men nå i det siste, etter reinnstallasjon pga at den ikke funka, har jeg fått problemer med nettverket. Litt datanoob på sånt, men tror det er nettverkskortet som deaktiverer seg. Lampen med wifi skrur seg av, og det fungerer ikke med å skru av og på nett med Fn+F2 som vanlig. Den fungerer helt fint etter en restart(i alle fall en stund), men det begynner å bli litt irriterende.. Dette skjer nå opptil flere ganger daglig, er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Du kan prøve dette, går ut ifra du bruker windows. Åpne Enhetsbehandling ved å klikke Start-knappen , Kontrollpanel, System og vedlikehold og deretter Enhetsbehandling. Finn nettverkskort, høyreklikk og velg egenskaper> strømstyring. Kryss ut "Tillat datamaskinen å slå av denne enheten for å spare strøm". Lenke til kommentar
Fryvil Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Du kan prøve dette, går ut ifra du bruker windows. Åpne Enhetsbehandling ved å klikke Start-knappen , Kontrollpanel, System og vedlikehold og deretter Enhetsbehandling. Finn nettverkskort, høyreklikk og velg egenskaper> strømstyring. Kryss ut "Tillat datamaskinen å slå av denne enheten for å spare strøm". Sorry, men jeg finner ikke enhetsbehandling Prøvde å legge ved Print screen bilde av hva jeg ser inne på system og vedlikehold Uten navn.bmp Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Du kan også høyreklikke datamaskin/min datamaskin på skrivebord eller under startknappen og velge egenskaper. Lenke til kommentar
Fryvil Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 ok, jeg fant det nå, så er det vel bare å se om det virket Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Fryvil Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Det funka visst ikke:/ Noen andre tips? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ville prøvd en ny reinstallering, og kun installert drivere for nettverk for å sjekke om det fungere da. Hjelper ikke det så ville jeg ha kontaktet dell kundeservice og fått de til å ordne det. Eller fått tak i et usb nettverkskort og brukt det istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå