Kaymeerah Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nja, nå MÅ jeg legge på Egosoft Ja MW1 var helt klart bra, beste CoD spør du meg. Relic er kul, Homeworld og Homeworld 2 <3 Angående spillindustriens simplifisering, det har vel noe med at simple spill blir ofte kjøpt mest. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Regner med at Ubisoft jobber hardt i disse dager for å grafikkmotor med dx11 støtte. Så det vil nok komme spill fra dem men foreløpig så har vi dx10/dx9. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 sitter bare og venter på Civ 5, World of Darkness og Rage. hva venter dere på a? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) StarCraft II (jeg har beta, men jeg VIL ha collectors edition!), Portal II, Diablo 3, Civ 5, EVE Online Tyrannis (Ikke langt fra release, I know) Spiller ikke mye selv, men jaja.. venter på noen spill for det om. Endret 18. mai 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Ble det kjedelig å prate om AC2 og DX nå? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ble det kjedelig å prate om AC2 og DX nå? yep. ubisoft er buttfucked uansett hvis dem fortsatt skal ha den DRM sin. men er synd at dem prioriterer konsoll istedet for pc da. blir som IW dette Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ble det kjedelig å prate om AC2 og DX nå? yep. ubisoft er buttfucked uansett hvis dem fortsatt skal ha den DRM sin. men er synd at dem prioriterer konsoll istedet for pc da. blir som IW dette Ubisoft hadde veldig kule spill før. Splinter Cell, Rainbow Six, Silent Hunter.. men de nyere spillene av disse seriene er bare...dårlig. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Kanke si jeg misliker SC:conviction, mangler en vel stealth, ja, men er da gøy. Er rett før siste oppdrag nå, tar sin tid på realistic.. Men, er en del bugs.. - Når jeg går ut av våpenkista begynner sam noen ganger å skyte villt - Noen ganger da jeg loader checkpoint blir jeg invadert av fiender, andre ganger er det ingen der.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Spill Silent Hunter 5 før du snakker om bugs Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Spill Boiling Point: Road to Hell før dere klager på dårlige spill... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Aha nei, Silent Hunter serien ble nerfet til helvete med SH5 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Spill Silent Hunter 5 før du snakker om bugs Har spilt det flere timer. Flere av feilene ble fikset med første patch. Men ett bugg-helv.. ja. S.T.A.L.K.E.R. er værre. (alle untatt eneren) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Prøv Silent Hunter 3 og 4 du, mye bedre spill med mindre bugs! Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Husker jeg fikk tak i AC til xp, og da jeg senere fikk tak i vista tenkte jeg "nå skal det bli digg med Dx10" Yea right.. ser jo faen ikke forskjell -.- Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det kalles dårlig implementasjon, det er ting DX10 kan gjøre, men det er ting som man kan få til med falsk effekt i DX9 med litt mer arbeid. Slik som Ubi driver med spillene tror jeg ikke de puttet arbeid inn i det i det hele tatt. De stemplet det antagligvis på bare for å selge bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå