Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får man det til?

Gjest GigantBanan

Anbefalte innlegg

Gjest GigantBanan

Her om dagen fant dama mi og meg ut at vi ville prøve en ny sex stilling. Vi tenkte vi skulle prøve ut "stand and deliver",

der hvor mannen står rett opp og bærer dama. Vi stod opp etter en vegg og fikla mye med dette, men vi fikk det ikke til,

så vi måtte gi oss. Jeg klarer fint å bære hu, og selve løftingen er ikke noe problem, men jeg sliter med å få meg inn i hu

når jeg står og bærer hu.

Noen spesiell måte man må komme seg inn i denne stillingen?

Tips og triks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne du snakker om?

http://www.sexinfo101.com/sp_standandcarry.shtml

Står endel tips på den siden. Generelt så er det viktig at det ikke bare er du som bærer henne, men at hun også klamrer seg fast til deg. Hun kan også "låse" bena rundt deg. En annen sak som er kjekk, er hvis du sitter på en stol eller lignende, og hun setter seg oppå deg. Så kan du reise deg rett opp - and boom, you got it.

Om jeg snakker om helt feil stilling her, så rop ut. Greit med illustrasjon også, men da må det vel bli på en ekstern link - etter forumregler. ;)

Lenke til kommentar
Gjest GiantBanana

Denne du snakker om?

http://www.sexinfo101.com/sp_standandcarry.shtml

Står endel tips på den siden. Generelt så er det viktig at det ikke bare er du som bærer henne, men at hun også klamrer seg fast til deg. Hun kan også "låse" bena rundt deg. En annen sak som er kjekk, er hvis du sitter på en stol eller lignende, og hun setter seg oppå deg. Så kan du reise deg rett opp - and boom, you got it.

Om jeg snakker om helt feil stilling her, så rop ut. Greit med illustrasjon også, men da må det vel bli på en ekstern link - etter forumregler. ;)

tusen, tusen takk for svar!

Dette høres ut som riktig stilling,

og virker som det kan funke :)

har iritert meg litt at vi ikke får det til,

for det har vært en fristende ting å prøve :p

så igjen, tusen takk! :D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...