Spenis Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hei, jeg er på utkikk erret et kult/tøft webb design. Vet du om noe som hadde vert kult og bra? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvordan nettside er det snakk om? Hender jeg bruker denne siden som inspirasjon... Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Hvordan nettside er det snakk om? Hender jeg bruker denne siden som inspirasjon... Det er en vanlig side, bruker frontpage.. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Tenkte egentlig mest på hva siden skulle brukes til. En blogg? personlig hjemmeside? bildearkiv? nettbutikk? etc. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Tenkte egentlig mest på hva siden skulle brukes til. En blogg? personlig hjemmeside? bildearkiv? nettbutikk? etc. En hjemmeside med bilder osv. Jeg var innpå den linken du ga meg, men hvordan kan jeg bruke de eksemplene dem har på siden? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Eksemplene på den siden er det andre som har laget. Dersom du bruker dem uten å spørre han/henne som har utviklet designet så bryter du lover og regler. Siden som ble linket til er for å bli inspirert. Slik at du kan lage din egen side. Hvis du ikke vil/kan så er google veien å gå. Søk etter "Free web template" og du vil finne en del design du kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå