mungo Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 http://www.itavisen.no/art/1301330.html Det er et ungdomsfenomen på linje med hacking, cracking, war chalking og andre fenomener som ikke akkurat blir applaudert av slips-mafiaen i den etablerte delen av IT-bransjen. :o :oops: Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 ...selge utstyr som kan brukes til å modifisere komponenter. Samtidig åpner de et nettsted som forklarer hvordan man gjør det.Det er vel ikke akkurat noe nytt men.... Lenke til kommentar
mungo Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Ikke nytt med nettsted som selger slikt men skulle det bli Elkjøp-priser på det så legger ikke jeg meg ned på magen og blånekter :wink: Det var slik jeg forstod det. Blir spennende å se hva som skjer. Hadde vært greit med et sted som ikke tar blodpriser for snop. :wink: Siden Microplex har blitt diskutert et annet sted (webshoperfaringer) skal jeg ikke si mer om det. God natt Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Dette er for så vidt greit, for da blir Microplex og 3DfxCool tvunget til å sette ned prisene. Jeg personlig vil fortsette å handle hos dem grunnet erfaring og service. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hadde vært stilig om man fikk kjøpt vapo på elkjøp. Hvis det blir en realitet, så vil nok prisene falle litt ja Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hadde vært stilig om man fikk kjøpt vapo på elkjøp. Hvis det blir en realitet, så vil nok prisene falle litt ja Hehe.... den dagen en kan kjøpe vapo og vannkjølings-stash på Elkjøp, så mener jeg at ekstremkjøling mister noe av sjarmen sin Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hadde vært stilig om man fikk kjøpt vapo på elkjøp. Hvis det blir en realitet, så vil nok prisene falle litt ja Hehe.... den dagen en kan kjøpe vapo og vannkjølings-stash på Elkjøp, så mener jeg at ekstremkjøling mister noe av sjarmen sin helt enig Lenke til kommentar
Electron Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 hvorfor skulle det være så vanskelig for el-kjøp å ta inn vapo? vapo regnes som hvitvare pga. kompressoren i kjøle enheten, og ettersom el-kjøp er en av norges største hvitvare kjede er jo det en mulighet? :smile: Lenke til kommentar
Josten Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hadde vært stilig om man fikk kjøpt vapo på elkjøp. Hvis det blir en realitet, så vil nok prisene falle litt ja Hehe.... den dagen en kan kjøpe vapo og vannkjølings-stash på Elkjøp, så mener jeg at ekstremkjøling mister noe av sjarmen sin helt enig Er jo enig i det da. Blir ikke så stas med overklokking hvis bestemor kan få med vapo når hun kjøper sin første pc. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Alt som er kult blir mainstream. Vi blir bare nødt til å finne på noe annet ;-) Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Vi får begynne å modernifisere alt annet vi kan finne Elektriske tannbørster er jo allerede tested! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Vi får begynne å modernifisere alt annet vi kan finne Elektriske tannbørster er jo allerede tested! Hva med sånne madrasser med motor inni som kan heise deg opp og ned og fram og tilbake osv. Heter stressless eller no. De må det da kunne gjøres noe med Lenke til kommentar
thoering Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hehe. Voltmodding av støvsugere, høyttryksspylere og brødristere høres morsomt ut ;-) Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Skulle va kul och se morsan kom ut från Elkjöp med en Vapochill Extreme under armen. Prova också och ring Elkjöps sinnessjuka "support" med problem med en Vapo. Överklockning SKA vara dyrt och svåråtkomligt, annars försvinner charmen som sagt ovan. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Tviler på at elkjip har nok "guts" til å ta inn vapo, om så halve norge ville det. Dessuten tror jeg ikke de har nok kompetanse til å fikse PC'er som benytter seg av vapo. I alle fall ikke her i distriktet. Inkompentente tullinger og bedrevitere. En kamerat av meg var innom og bad om en narrow SCSI kabel eller.no for noen år siden "høh!?" var svaret. PC-reperatøren deres hevder at XP (oppgraderingsversjonen) kan legges inn på pc'er som kjører win95 (selv om det motsatte står på eska); "For those who own a copy of Windows 98/Me or Windows 2000" På standalone sto det: "For those who doesn't own a copy of windows, or owns a copy of windows 95, or 3.11" Aner ikke hva som feiler folka der. Han ble jo sur da jeg sa at man ikke kunne legge inn XP over 95 ehhh.... poenget? jo, den siste plassen jeg ville kjøpt vapo eller peltier/kjøleblokker/kjølere osv. er elkjøp Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Spn: Fortell meg hvordan du voltmodder noe som bruker 230 volt...... slenger på en transformator og smeller inn med 400 V på brødet?????? I doubt it [edit] ville bare si at man kan grille pølser med strøm: bryter->ledning>pølse<mer ledning (håper at folket skjønner at det er snakk om en krets, og ikke om løse ledninger da) poenget er at pølsen skal lede strøm. Trenger visst bare noen sekunder sies det. Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 MEN smaker den godt etterpå??? (sry litt offtopic, men d er bare bra for helsa) Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 det er jo bare ohm og elektroner da skulle ikke være noe værre enn mikrobølgeovn Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 ville bare si at man kan grille pølser med strøm: bryter->ledning>pølse<mer ledning (håper at folket skjønner at det er snakk om en krets, og ikke om løse ledninger da) poenget er at pølsen skal lede strøm. Trenger visst bare noen sekunder sies det. Jadda, det virker! I min tid i militæret ble det ofte innkjøpt røkt pølse, som deretter fikk stifte bekjentskap med lysnettet! Vi lagde oss en passende ledningsstump som var avmantlet tre-fire cm. Ledningene ble stukket inn i hver ende av pølsa, og deretter ble stikkontakten plassert i vegguttaket. Det tok vel 10-20 sekunder før pølsa var varm! Men endene på pølsa spiste vi ikke, av en eller annen grunn smakte de litt rart! Kobber liksom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå