Oxygen 07-12 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Level krav 60-80. Da 60 er minimum, dog 80 er ikke mulig enda. Post helst linker eller screenshots/movies. Det er litt kjedelig å lese om en ikke kan bevise noe. Om det er vanskelig utifra linkene å se hvordan en gjorde det så post gjerne om vedkommende tok buffs/potions og rotation og taktikk. Skryteposter er anbefalt. Diskusjon om klasser som er overlegne og de som er hjelpeløse er tillatt. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) hmm skal i kare i dag og solo litt, kan poste noen screenshots. btw gjør det noe om en level 70 er med? også: http://img576.imageshack.us/i/wowscrnshot123109203423.jpg/ har også tatt hele mc med paladinen. Endret 30. april 2010 av prez Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Den var jo ikke lite imponerende. Var det full ICC raid gear? Og hvordan healet han seg igjennom det? Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Den var jo ikke lite imponerende. Var det full ICC raid gear? Og hvordan healet han seg igjennom det? Death Strike, Rune Tap og Death Pact regner jeg med. Mulig han hadde med Health Stone og / eller Potions eller noe slikt men det fikk jeg ikke med meg. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Får legge til at jeg har solo nesten alle lvl 60 raids på min pala. Har desverre ikke noe bevis. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Husker du hvor mye gull som dropper, fortjeneste på vendor salg, eventuelt item salg på AH? Hvor bra gear har paladinen din, spec, og level? Lenke til kommentar
Colado Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Husker du hvor mye gull som dropper, fortjeneste på vendor salg, eventuelt item salg på AH? Hvor bra gear har paladinen din, spec, og level? Hvor mye gull jeg dro inn, er jeg usikker på. Går fortere og farme andre steder, det vet jeg sikkert. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Daggerspine&cn=Colado Våpen og feet er eneste som en nytt siden jeg gjorde, dog våpenet hadde samma statsa men var ikke en bøs øks x) Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 80 DK soloer OS10. Det var sykt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ulduar første boss er solo-able også, filmer og info finnes på mmo-champion.com (world first). Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har soloet onyxia 60 med magen og warrioren. Hele ZG, hele karazhan, hele molten core (untatt Ragnaros og Gehennas) med warrioren. Har ikke gidda soloe så mye me warrioren siden jeg har crap selv-healing og må respece til hybrid fury/prot, for bloodthirst. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har soloet onyxia 60 med magen og warrioren. Hele ZG, hele karazhan, hele molten core (untatt Ragnaros og Gehennas) med warrioren. Har ikke gidda soloe så mye me warrioren siden jeg har crap selv-healing og må respece til hybrid fury/prot, for bloodthirst. Har du tatt siste bossen på Karazhan også? Så en video med en dk som solo hele Karazhan, og han slet på noen bosser. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ja jeg tok prince, siste boss i karazhan. Ganske lett egentlig med mitt gear (armory isignature). 1 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Gidder du linke? Jeg kan ikke se signaturer Lenke til kommentar
Colado Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Gidder du linke? Jeg kan ikke se signaturer http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor%27gall&n=Anathem%C3%A1 Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) ohoh, nå slutta jeg wow for snart 1 år siden, men har et morsomt bilde fra lvl 70 da jeg soloa onyxia... glemte å ta bilde når hun var død, men man kan se at prosessen er godt i gang. Man kan også se at geare ikke var av beste kvalitet (10k hp, 5k mana) :!: Endret 3. mai 2010 av neruen Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Soloet MC i går kveld som Retribution Bevis: Har også soloet Onyxia (60), ZG, AQ20, men har ingen bevis for øyeblikket. Endret 4. mai 2010 av Exsecror Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Har klart å soloe onyxia(60) som shadow, men bortsett fra det så har jeg ikke prøvd på så mye annet Endret 8. mai 2010 av AlbariaAnders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå