Gå til innhold

Samletråd: Klasser som soloer raid bosser

Anbefalte innlegg

Level krav 60-80. Da 60 er minimum, dog 80 er ikke mulig enda.

Post helst linker eller screenshots/movies. Det er litt kjedelig å lese om en ikke kan bevise noe.

Om det er vanskelig utifra linkene å se hvordan en gjorde det så post gjerne om vedkommende tok buffs/potions og rotation og taktikk.

Skryteposter er anbefalt.

Diskusjon om klasser som er overlegne og de som er hjelpeløse er tillatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker du hvor mye gull som dropper, fortjeneste på vendor salg, eventuelt item salg på AH? Hvor bra gear har paladinen din, spec, og level?

Hvor mye gull jeg dro inn, er jeg usikker på. Går fortere og farme andre steder, det vet jeg sikkert.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Daggerspine&cn=Colado

Våpen og feet er eneste som en nytt siden jeg gjorde, dog våpenet hadde samma statsa men var ikke en bøs øks x)

Lenke til kommentar

Har soloet onyxia 60 med magen og warrioren.

Hele ZG, hele karazhan, hele molten core (untatt Ragnaros og Gehennas) med warrioren.

Har ikke gidda soloe så mye me warrioren siden jeg har crap selv-healing og må respece til hybrid fury/prot, for bloodthirst.

Lenke til kommentar

Har soloet onyxia 60 med magen og warrioren.

Hele ZG, hele karazhan, hele molten core (untatt Ragnaros og Gehennas) med warrioren.

Har ikke gidda soloe så mye me warrioren siden jeg har crap selv-healing og må respece til hybrid fury/prot, for bloodthirst.

Har du tatt siste bossen på Karazhan også? Så en video med en dk som solo hele Karazhan, og han slet på noen bosser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...