uranus Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei! Jeg har laget et nytt forum (med litt hjelp) som endelig er oppe! Hva syntes du om den? Ikke si at det er få brukere eller noe, det komemr etterhvert. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 ikke bruk .tk på forum. de klikker det av og til. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Og hvordan forum er det? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Går det ann å ha no snarveier? eller org, net osv? gratis Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 "Snarveier" er vel skjelden noe tess. .Org, .net, .com osv kan du vel få for nedi 80,- i året. http://www.registerfly.com Lenke til kommentar
yNx Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det virket bra, synes jeg. De 5 minuttene jeg har vært innom det har det vært oversiktelig, raskt og stabilt. Lykke til videre Lenke til kommentar
Spira Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 det forumet ser ut som en kopi av forumet til hardware.... hva er vitsen liksom? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Siden kan også finnest på http://forum.becolane.net Forumet tar for seg litt mer enn hw.no forumet, det var egentlig ment til å være mer lokalt.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Ja, men det ble litt dumt å ha et forum kun for Klybe folka, så jeg bytta navnet til norgeforumet. Er ikke det greit a? Da kan i hvertfall mange flere registrere seg og svare på ting som de vet hva er og hvor det er. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 det forumet ser ut som en kopi av forumet til hardware....hva er vitsen liksom? ?????? Hardware har ikke noe eget forum. Det er et forum som heter phpBB. Og til uranus: Du sier du har lagd et forum, men du har jo i virkeligheten bare satt opp ett phpBB forum!! :x Og du skriver at forumet heter norgeforumet, det samme står det på tittelen på siden. Men på logoen står at det heter norgesforumet... Bestem deg!!! Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 NYDELIG side Uranus har registret meg jeg :wink: Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Jasså, har du sett etter eller? Og må det være så sykt riktig a...jeg har lagd, satt opp....du vet hva jeg mener da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå