Gå til innhold

HP dumper Windows 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan jo ikke si at Apple ikke er gode på markedsføring/strategi når de får Apple fansen til å kjøpe 2-3 iPhones / iPads nettopp fordi den første versjonen er begrenset både på ene og andre måten. For min del så blir det litt som å kjøpe en bil der du ikke får slå på fulltlyset og heller ikke åpne vinduene. Teknologien har vært der i mange år, men de vet at om de begrenser funksjonaliteten vil de selge mere, som er mot all fornuft for min del. Dette tilsvarer et produkt med mangler i mine øyne, noe som gjør at jeg ikke er Apple fan og aldri kommer til å kjøpe et nytt Apple produkt rett etter det er kommet i butikken. (ikke en videreutvikling, men f.eks å kjøpe en iPad nå)

Jeg tror derimot ikke at Apple er bare skit. Jeg er ganske sikker på at prisene (bortsett fra 8000kr for iPhone) er knyttet opp mot kvaliteten på produktene. Her er det viktig å skille mellom kvalitet og funksjonalitet. Grunnen til at jeg ikke har noen Apple produkter er at jeg ikke liker markedsstrategien deres med å gi litt og litt for at kunden skal kjøpe det samme produktet flere ganger med bare noen oppgraderinger i funksjonalitet. (funksjoner som burde vært der fra starten av)

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar

iPhone har forøvrig aldri kostet 8000 kroner, uten at det er on-topic.

Jeg betaler forøvrig gledelig det iPhone koster siden brukeropplevelsen gjør narr av alt jeg har prøvd før.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Vet ikke med deg, men jeg er for muligheter og valgfrihet.

Vil heller ha en app som kræsjer, som jeg kan la vær og bruke/skru av om jeg ikke liker den. Enn og ikke ha muligheten i det hele tatt. Ikke få gjort/bli nektet å gjøre det jeg vil med min dings.

Det er derfor jeg ofte tester ut/bruker alfa og beta produkt.

For å være en pre-beta er jo dette veldig bra. Når den er ferdig fungerer den nok like godt som på min maskin, smertefritt.

Uansett jeg ønsker meg HP slate med Windows 7, håper virkelig d blir mulig :(

Endret av EldarH
Lenke til kommentar

Nja, den e litt for stor og klumpete når den kommer med tastaturet. Når jeg skal gjøre tastatur ting vil jeg nok fortsatt bruke PCen. Har sett noen andre tablets som kjører Windwos 7 men hadde virkelig gledet meg til denne. Syns den er fin! Begynt og legge av penger også :/

Lenke til kommentar

Det ironiske er jo at HP er for dårlig til å kjøre windows 7. 3 pavillion maskiner i min nærmeste krets har tatt fyr (en med åpen flamme) de siste 2 årene. Maken til elendig byggekvalitet og kjøleløsninger skal du lete langt etter! Til og med dell har jo lært at det er kjekt å ha vifter i datamaskiner. (Dimension stasjonærmaskiner var vifteløse og ble veldig varme)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...