Gå til innhold

Mobil med 2 simkort?

Anbefalte innlegg

Neste år kommer jeg til å være utvekslingsstudent i England. Da trenger jeg et simkort til. Kommer til å bruke min eldgamle Nokia med det norske simkortet, men vil ha en annen mobil for det engelske. Egentlig synes jeg det er litt waste å måtte kjøpe ny mobil når man først har en, men synes jeg kan unne meg en i og emd at det dette er et litt spesiellt tilfelle.

Jeg vet at det er mulig å bruke 2 simkort på noen mobiler (jeg aner ikke hva det profesjonelle navnet er). Lønner det seg å kjøpe mobilen i U.K. eller i Norge før jeg drar? Det er vel billigere i England? Vil det være et problem å bruke det norske simkortet i en engelsk mobil? Så lenge jeg lar være å kjøpe med abonnoment så skal det vel funke?

Kanskje dette er noen veldig teite spørsmål, men jeg har virkelig ikke peiling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som utlending kan du få mye pes hvis du skal kjøpe mobil i utlandet. en jeg jobbet med tidligere studerte i Edinburgh og måtte dokumentere i form av studiebevis, husleiekontrakter og lignende på at han faktisk skulle være der et år. (de var vel redd han skulle forlate landet uten å ha betalt for mobilen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...