Gå til innhold

Dell og priser

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte følgende PC hos Dell 28. April:

Dell Studio XPS 16, med følgende specs:

Intel® Core™ i7 Processor 820QM (1.73Ghz, 8MB cache)

4096 MB 1333 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2048]

1GB ATI® Radeon™ HD 4670 graphics card

128GB Solid State SATA Drive (Ja, jeg har ekstern HDD :p )

Ekte Windows® 7 Home Premium, 64bit, Norwegian

Internal Blu-Ray ROM (Blu-Ray read, DVD and CD read & Write) Optical Drive

Til den nette sum av 14 341,-, og var veldig fornøyd med det! :) Men dagen derpå kjørte Dell en ny kampanje, med nedsatt pris på samme pc, men den ble fortsatt ikke billigere enn 14 341,- pga. "dell kupongen" på 5%, som jeg selvfølgelig brukte, gikk ut 28. April. Så det var ikke noe sterss. MEN i DAG, 29. April, fikk jeg ny "dell kupong" på nye 5%, og jeg kunne bygge den samme pcen til den nye nette sum av 14 018,-, altså en diff på 323,-! Ikke store summen, men noe som selvfølgelig irriterer meg.

Jeg tviler ikke på at jeg får igjen diffen, etter en liten tlf til Dell, men det jeg lurer på er om noen har opplevd det samme, og kanskje fått et smudere tilbud, som f.eks oppgradering av RAM, HDD eller what so ever...? Er bare keen på å få mest mulig ut av det! :p Hvis dere skjønner!?

Det er vell flere som har opplevd samme greia!? For Dell er ikke akkuratt kjente for å holde en stødig pris, for å si det sånn! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk opplevd dette. Da var ein Inspiron eg kjøpte. Då kom diff på 1150kr og noe (Uten Kupong det var ein kampanje som begynte 6 timer etter bestiling) . Ringte Dell då var pc-en i produksjon men dei tok med ekstra minne brikke (Fra 2GB til 4GB + Dell SLEEVES for Inspiron)

Du kan alltid høre med selgeren over telefon (epost), Tru ikkje det er så mye og hente med 323kr, trulig betaler dei deg tilbake beløpet.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...